pondělí 7. března 2016

Kosmetika na cestách III

Poslední kosmetický příspěvek z pobytu ve Španělsku a brzy, hurá domů! Na mušku jsem si vzala noční sérum od Dr.Hauschka a oční krém od SynCare.

Nejdřív se pustím do očního krému...

Slibuje okouzlující svěžest okolí očí a hlásí, že obsahuje rostlinné ceramidy, fotku složení přikládám.

Hned na třetím místě ve složení, je soja ve formě sojového oleje, který má hydratační vlastnosti. Ceramidy, jak jsem se dočetla, by měly zaručit uzamknutí vody v buňce. Tedy, když si to dám tak nějak laicky dohromady, tak ceramidy ve složení krému by měly zajistit, že hydratace dodaná ze soji vydrží uvnitř kůže a neuteče nám pryč. Pokud se mýlím, prostor pro komentáře je volný.

V praktickém použití můžu potvrdit, že nemám okolí očí suché. Jestli jsem okouzlující a svěží, na to se musím zeptat Martina. Moment... .... Tak prý jsem. (Má štěstí...) Otázka je, jestli náhodou nemám ty oči tak pěkně nevysušené z použití oleje na noc. To fakt nevím. Musím ale napsat jednu věc, která mě netěší a tou je, že mám pocit, že krém má velký problém se vstřebáváním. Pokaždé, když se mažu, začnou mi prsty klouzat po kůži, jako by se krém neměl vůbec k tomu, aby se vsáknul.

Nejspíš bych měla krém vklepávat, což nedělám, protože mi to připomíná scénu z jednoho starého filmu, kdy si velmi hysterická manželka vždycky před spaním před zdrcadlem u toaletního stolku v ložnici vklepávala svůj oční krém. Měla takový ten šifonový župánek s fiží a pantoflíčky s peříčky a manžel ji nesnášel. Nevím, co to bylo za film, ale evidentně mě to hluboce zasáhlo a vklepávání krému považuju za známku hysterie. (A že mne za to v-k-l-e-p-á-v-á-n-í bude manžel nesnášet.)

Hnidopišská poznámka pod čarou: Taky vás tak štve, když nevidíte, kolik krému zbývá? Nesnášim neprůhledné balení krémů s pumpičkou. Nedá se to ani prosvítit! (Jak mám pak vědět, kdy se začít těšit na nákup nového krému? Hm?)






Dalším přípravkem, který jsem si pořídila před odjezdem na zkoušku, je relativně nové noční sérum od Dr.Hauschka. Dřív hauschkovci hlásali, že se nemá pleť na noc ničím natírat, aby se mohla sama zregenerovat, ale zdá se, že trochu změnili názor. Já jsem jejich dřívější doporučení párkrát zkusila, večer se nenamázla, a ráno se pokaždé probudila scvrklá a vyschlá jak rozinka. (A ne, nebudu to zkoušet tak dlouho, dokud si kůže nezvykne. Na to je život příliš krátký a obchody příliš plné lákavé kosmetiky.)

Takže, tadááá, máme tu noční sérum! Voní krásně po růžích, zvhčuje, velmi rychle se vstřebává. Ale mě na noc nestačí. Musím se natřít ještě olejem. No, škoda (pro mne), myslím, že se bez séra obejdu (au), ačkoliv v případě kosmetiky Dr.Hauschka skoro nevěřím, že jsem tohle napsala. Složení najdete tady, řekla bych, že je příjemné, bez zbytečné chemie, glycerin je tam pravděpodobně za účelem vázání vlhkosti, tedy nejspíš hydratuje.





S krémy a oleji na noc nešetřit, milé děti! Nevím, jak vy, ale já, když jdu do postele, tak hážu prasátka...

A to je ode mne na chvíli vše, co se týče kosmetiky. Tady je (ne)celý arzenál, který jsem do Španělska vezla a jsem tomu ráda, posloužil dobře i v počáteční dermo krizi.
Samozřejmě, něco si vezu i z Andalusie, to bych nebyla já, abych tu neprošmejdila kosmetické možnosti. Paradoxně jsem se ale napakovala kosmetikou francouzskou. Shame on me. Ale o tom příště, až to zase vyzkouším.


10 komentářů:

  1. Musím souhlasit, že jediný co mě na syncare štve je právě neprůhledné balení, zvlášť když si nové výrobky musí člověk koupit na e-shopu a čekat na doručení, protože jsem prostě zatím neobjevila, kde ho v Praze koupit...
    Jinak na noc taky olejuju a házím prasátka, střídám araganový olej s oříškem inků a pod to ještě zinkový krém a jsem spokojená. A na toho Hauschku se stále chystám, ale až dopotřebuju co mám, protože vím, jak by to dopadlo ;-)
    Zdravím na jih a těším se na viděnou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, myslím, že normálně k sehnání v Praze opravdu není. Ale zas to chodí rychle, tak to je docela fajn.
      Zinkový krém je dobrý (až na tu "vůni" :D), ten mi minulý rok na jaře hodně pomohl.
      Taky se těším brzy na viděnou! :)

      Vymazat
    2. jj chodí rychle, ale stejně mi to vždycky vyjde tak, že se cítím omezená ;-)
      a zinkáč mám homemade s eterickými oleji, takže voní levandulově, doporučuju!

      Vymazat
  2. Ciwe, s tim vklepavanim to mam podobny! Hana Maciuchova si v nejakym TV filmu vklepavala krem, bo tak se to pry musi... Taky mi to, jak koukam, zkazilo zivot :) mask.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná to byla ta Maciuchová... Nebyl její manžel Adamíra nebo někdo podobnej?

      Vymazat
    2. Tak to nevim. Teda byl její manžel "ve skutečném životě", ale v tom TV filmu? Možná tam byla Janžurka, která utíkala od manžela, co ji - jak jinak - nerozumí, a Maciuška ji radila, že má o sebe pečovat? Já se samozřejmě považuju za Janžurku, co má kouzlo, a tak k tomu nepotřebuje bejt krásná :) Takže žádný vklepávání, woe :)

      Vymazat
    3. Prostě, vklepávání je peklo a nikdy, do nejdelší smrti, nebudu vklepávat :D...

      Vymazat
  3. Tak oční krém Syncare má za mě velkou 1 s *. U mě je vstřebatelnost výborná, ale já jsem pijavice, vsáknu okamžitě všechno. A oční krém se správně ani nevklepává, ale vtiskává :-))) Ideálně prsteníčkem, protože ten má nejjemnější tlak. Ha! To jsou teorie, co? Ovšem rozdíl mezi vklepáváním a vtiskáváním je dost mizivý. A jedna obecná a pravdivá informace. Dlouhodobé používání oleje pleť vysušuju! Ona si totiž zvykne a zlenivý a nepracuje tak jak má. Takže olej klidně, ale ne moc dlouho. Noční sérum Hauschka vyzkoušené nemám, ale domnívám se, že jde o obchodní tah, protože jak se dobře pamatuji, pro všechny klientky byl nepřekonatelný problém se na noc ničím nemazat. Mimochodem Syncare séra jsou taky dobrý! Mám jedno na zrcadle a je opravdu se mi zdá, že ty vrásky se nedělají tak rychle :-)Kráse zdar!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to už je vyšší dívčí totok :D

      Vymazat
    2. Oční krém vtiskávat?! Tak to je konec! To nedám! Teda maximálně prsteníčkem, já bych o tom tlaku polemizovala, podle mne je nejnižšího tlaku schopnej prsteníček - a schválně si o tom popovídáme na srazu devadesátiletejch internetovejch diskutérek! Nicméně ten Syncare musim vyzkoušet, už se to nedá vydržet, jak je tu chválenej! mask.

      Vymazat