středa 16. března 2016

Dyzajn market jaro - budu tam

Malé info před blížícím se víkendem. Byla jsem lehce a velmi mile popostrčená Terezií T. (Dyzajn mamá), abych se zúčastnila Dyzajn marketu, který se tento víkend koná na Piazzetě Národního divadla. Tak jdu do toho, termosku mi laskavě a s pochopením půjčila Rosa M., péřovku mám (dokonce oranžovou, takže mě nikdo nepřehlédne), vlněný ponožky od SoxInBox taky, tak co mi brání...?

Budu mít XS stánečečeček č. 55, kde najdete blahopřání, trička (dneska tisknu), pexesa, sešity. Víc se tam nevejde a stejně to bohatě stačí.

Začíná se v sobotu 19. 3. v 10.00 a končí v 19.00, stejně tak v neděli 20. 3. 2016.

Kdo by si chtěl u mě na stánku vyzvednout objednávku, není problém. Stačí napsat.

Tak v sobotu/neděli čau!


Terezii díky za tenhle vtipný propagační banner.

5 komentářů:

  1. jé to bych se možná stavila!pokud se neukašlu k smrti:)nebudeš tam mít tu plátěnku?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drahá, tak už je dávno prodaná... Ale stav se. :) Co třeba tričko s šípama?

      Vymazat
    2. Oprava, zbyla mi jedna taška, co má jeden konec šípu nedotisknutý. Tak tu ti můžu donést a z lásky k tvým ilustracím, ti ji darovat :).

      Vymazat
  2. My se taky, jako už tradičně na každý Dyzajn market, zastavíme všechny zkontrolovat =D

    Michael
    MesHommes.com

    OdpovědětVymazat