pondělí 1. února 2016

Únorový kalendář na plochu

Tak jo, únor je tu a já vám posílám další kalendář na plochu, který je volně ke stažení.
Nebyla jsem spokojená s žádnou fotkou, kterou jsem za ten měsíc udělala, respektive, ne tolik, abych ji mohla použít na kalendář, takže jsem se uchýlila k jednoduché grafice. Puntíky má většina z nás ráda a pro jistotu máte ještě na výběr ze tří variant. (Klidně mi napište, kterou variantu jste si vybrali, preference barev mě určitě zajímá.)

Krásný únor přeju!

P.S. Jo a prosím vás, uplně jsem na to zapomněla... V únorovém Marianne bydlení, tedy v tom, co vyšlo 7. ledna a mělo by být ještě týden na stáncích, je článek o tomhle blogu. Věřte nebo nevěřte, Myynice má celou stránku v časáku. Jo jo, dějou se věci. Tak šup, do trafiky! (Vtip.)



























6 komentářů:

  1. Ten je zase krásnýýýýý. Děkuji.Já mám ráda růžovou barvu a zelenou, takže volba byla jasná.
    Já se vždycky těším na nový kalendář a přemýšlím, jaký bude motiv. Vždycky je to příjemné překvapení.
    Kdy bude možno objednávat z Fleru apod.? Až po tvém návratu? Děkuji. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, ooo, děkuju, jsem moc ráda za zpětnou vazbu!
      Na Fleru je možno objednávat i rezervovat pořád, ale odeslání bude až kolem půlky března. Platba za objednávku tedy stačí až začátkem března.
      Děkuju za přízeň a hezký den! <3

      Vymazat
  2. Zelena uklidnuje;) Hezky den a slunce na tvari;) Eva:)

    OdpovědětVymazat
  3. S dovolením jsem si stáhla poslední variantu, protože se mi hodila barevně k červánkové koláži, kterou budu mít spolu s Vašim kalendářem na ploše počítače :-)
    Děkuji
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, jsem ráda, že se hodí! Díky za zprávu a mějte se báječně :).

      Vymazat