sobota 27. února 2016

Music Inspiration #98 - The Rolling Stones

Poslední tři víkendy s hudebním výběrem, který ladí mému uchu. Už teď se hrozím, na koho všeho se nedostalo, ale stovka je stovka, dál to rozmazávat nebudu.

Rolling Stones jsou nesmrtelní. Teda nejsou, navíc, v tomhle roce mi zubatá kosí jednu oblíbenou osobnost za druhou, ať už se jedná o Davida Bowieho nebo Umberta Eca, a další... takže je jasný, že to nebude trvat věčně. Nicméně, dědoušci to ještě pořád umí slušně rozbalit, a já jsem je dnes zařadila hlavně proto, že tu v naší sevillské ulici někdo každý den odpoledne pěkně zhusta otočí knoflíkem volume na svém přehrávači směrem doprava, a ten někdo má tak dobrý vkus, až mě z toho mrazí. A onehdá pouštěl celé ulici Stouny a tak jsem si řekla, že aha!, ty nesmím ve svém hudebním výběru minout.

Považte, hrají od roku 1962. To je neskutečný.

Vybrala jsem jednu klasiku, která patří do oficiálního žebříčku dvaceti nejlepších skladeb The Rolling Stones a jeden bonbónek z roku 1997, kde si zahrála tehdy hodně mladinká (22) Angelina Jolie. Já mám tu holku prostě ráda. No a.


Zdroj www.buffablog.com


Wild Horses (Sticky Fingers, 1971)



Anybody Seen My Baby (Bridges to Babylon, 1997)



Žádné komentáře:

Okomentovat