sobota 20. února 2016

Music Inspiration #97 - Kosheen

Asi jsem se do nich zamilovala v Brně. Jo, myslim, že jo. Ale poprvé jsem je viděla až v Praze. Celkem třikrát. Jejich koncerty měly vždycky velký náboj, Praha miluje Kosheen. Část kapely tu, mám pocit, i částečně žije. Minimálně jeden člen kapely je sezdaný s Češkou a frontmanka Sian je velká sympaťačka, s tou bych si dala panáka moc ráda.

Originálem jsou však z Bristolu a hrají od roku 1999. Můj oblíbený breakbeat má v jejich pojetí příjemně nekomplikovanou formu. Vždycky mám chuť si jít "zatančit".


Zdroj www.i-klik.cz


Overkill (Damage, 2007)


Catch (Resist, 2002)


5 komentářů:

  1. Co dodat...? Zase za 1. :-) zbožňuju je!

    OdpovědětVymazat
  2. Jednou jsme na ne cekali pres dve hodiny na koncert a nelituju, nazivo jsou mnohem lepsi, taky je miluju!

    OdpovědětVymazat