pondělí 15. února 2016

Koupelnová polička

Věci z koupelny. Pišišundičky, barevné krabičky, voňavé nesmysly. Hlavně, když to hezky vypadá. To jsem celá já.

Až se to vyčistí v počítači a našteluje tak, aby to nebylo křivý (holt tu nemám rovné podmínky), tak to bude vypadat mnohem líp. Slibuju.





13 komentářů:

  1. Já na tyhle serepetičky moc nejsem, ale obrázky se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dovedu si představit, že bych si takový zarámovaný obrázek do koupelny pověsila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já na tyhle serepetičky jsem moc (občas se stydím, kolik toho mám ;))) a na obrázky taky (a za ty se nestydím ani trochu :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nestydět se! Radovat se! :)))
      Pokud se to používá, je to užitečné, takže potřebné. No ne? :)

      Vymazat
    2. Svatá pravda! Napíšu si to rtěnkou na zrcadlo ;)

      Vymazat
  4. To je milý! Na serepetičky nejsem, ale pověsit si je do koupelny by bylo řešení :)

    OdpovědětVymazat
  5. pěkný pěkný! to mi připomíná, že musím dokoupit ranní masku od Havlíka, už se blíží konec! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidiš to! Dobrá, viď? Ta velká tuba mi nakonec stačí na celý pobyt. Trochu jsem se bála, ale je to v cajku :).

      Vymazat