úterý 5. ledna 2016

Suché plody

Fascinujou mě suché plody, co se válí u silnice nebo visí na stromech.

A trénuju písmo, jak jsem chtěla.
Písmo je můj kamarád. Píšu ráda. Onehdá jsem Martinovi řekla, aby napsal seznam na papír (už nevím čeho) a málem ho z toho chytl amok. Bručel něco o středověku...





A tohle kreslím a maluju pořád dokola. Roste to na stromě a ty lusky jsou hrozně tvrdé. Netuším, co to je, jestli se to dá jíst (zkoušet to nebudu), ani jak se to jmenuje, ale hrozně se mi to líbí.
Nemám tady nějakého botanika, co by věděl?




Suché plody, které sbírám cestou z nákupů a nosím si je z procházek.
Nacpala jsem si je i do kufru... Ach jo.




11 komentářů:

  1. myslím si, že by to mohl být plod paulovnie plstnaté.
    Hana K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, mrkla jsem na ní na Googlu a ta to není. :)

      Vymazat
  2. A nemají ty neznámé suché plody takový sametový povrch?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastně trochu jo. Ale že by byly uplně sametové, to ne.

      Vymazat
  3. Líbí moc, fakt hodně moc :) Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleno, to jsem moc ráda! Děkuju :)

      Vymazat
  4. To bude brachychiton topolovitý.
    Máš to všechno moc pěkné, včetně písma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čoveče, Zuzi, taky ne. Tenhle má jiné listy. Ale já to najdu, zatím se mi to teda nedaří, ale to přijde :))).
      A díky! :)

      Vymazat
    2. A ba jo, asi to je on. Ty lusky jsou uplně stejné.

      Vymazat
  5. Krásne obrázky, šišky som kreslila s deťmi na výtvarke a vznikli veľmi pekné kresbičky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šišky jsou vděčné téma a já navíc ty obrovské kusy táhnu ve třech exmplářích i s sebou v kufru. A doufám, že je dovezu do Prahy :))).

      Vymazat