úterý 12. ledna 2016

Středozem

Taková... Středozem.
Dozvuky našeho horského pobytu nad Costa del sol.

(Omlouvám se za děsnou kvalitu fotek dělaných průběžně na mobil.)







Konečný stav.


20 komentářů:

  1. a šup na kole z kopečka:)moc milý:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cyklistů tam bylo opravdu habakuk. Ale ta cesta nahoru.... Tu bych si nedala :)))

      Vymazat
  2. Jo, přesně u tohohle obrázku jsem si říkala, že tý trpělivosti musíš mít až až ;) Je krásnej!

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi, jak jsou ty cesty výrazný oproti ostatním prvkům na obrázku. Má to takový podprahový význam =)

    Michael
    Vyhraj Nikon D5500

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? No vidiš, to by mě asi vůbec nenapadlo...

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Já nevím, nejspíš jo. Dal dost práce, ale uvidím, jak se mi bude zdát v březnu :).

      Vymazat
    2. Jasně, kdyžtak na mě pamatuj, prosím.

      Vymazat
  5. Panečku, to je nádhera! Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleno, děkuju! Samá čárka, samá čárka! :)

      Vymazat
    2. no právě to se mi na tom líbí :) Alena

      Vymazat
    3. :) To jsem moc ráda! Díky!

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Děkuju! Někdy mám i světlé chvilky :).

      Vymazat
  7. To je táááááááááák uklidňující.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Pak je všechno tak, jak má být... :)

      Vymazat