sobota 30. ledna 2016

Music Inspiration #94 - The Cardigans

Švédská formace založená v roce 1992, hrající dodnes. I když na počátku milénia měli poněkud starost o svojí frontmanku, která to nějak neustála a začaly jí víc bavit návykové látky. Všechno se ale časem dalo do pořádku.

Ono je vůbec zajímavé, jak se ze sladké Niny Persson nakonec vyloupla docela kontroverzní osobnost. Každopádně by se ale měla zpět odbarvit na blond.

Z alba Emmerdale (1994) jsem dvakrát nadšená nebyla, moc sladké, moc snové (pusťte mi Enyu a zabijete mě). Ale Gran Turismo (1998) mě přilepilo do křesla a klip ke skladbě My Favourite Game ve mně vyvolal touhu mít kérku, i když se Nině ve videu její monstrózní tetáž ke konci poněkud trapně obtiskla do sedačky krásného kabrioletu. Ale za ten kámen na pedálu ji to odpustím.


Zdroj www.potq.net



 My Favourite Game (Gran Turismo, 1998)



Eraser and Rewind (Gran Turismo, 1998)










2 komentáře:

  1. ....Lovefool....to je erotično vrrrrrrrrrrrrrrr....
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se mnou právě že vůbec nic nedělá :))))

      Vymazat