sobota 16. ledna 2016

Music Inspiration #92 - Faith No More

To je klasika, která do mojí stovky nejoblíbenějších interpretů rozhodně patří. Minulý rok prý vydali novou desku, ale zatím nevím, ještě jsem si ji nepořídila. Údajně je ale dobrá. Máte ji někdo? Co na ní říkáte?

I když, může být něco lepšího, než Angel Dust? Já vám nevím...

Formace ze San Francisca, založená v roce 1979 (!), jako Faith No More však vystupují až od roku 1983. V roce 1998 se rozpadli, aby se po deseti letech dali znovu dohromady a vyrazili na turné. Jejich žánr se klasifikuje například jako funk metal nebo alternative metal.


Zdroj www.fanart.tv

Ale já vám je jako metaláky nepředstavím, já vám je představím jako rockové poety. Šup, tady to máte!

Land of Sunshine (Angel Dust, 1992)




Everything's Ruined (Angel Dust, 1992)


17 komentářů:

  1. Já se klaním a děkuji děkuji děkuji...
    Nebudu tu machrovat s mou děravou pamětí, kdy jsem je odchytla poprvé...
    Snad MCM (těžký pravěk,což?) nebo MTV...Mikův/Mikovo hlas je husina a zavřené oči a vůbec vrrrrrrr...
    Při Patience mám vzpomínky na velmi delikatesní zážitek:-)))
    Angel Dust...A Small Victory...EASY jooo to je vzpomínka...ale co je opravdu srdeční live verze A Started A Joke...
    A strašně žeru jejich sáčka. Už kdysi jsem Faithům říkala, že je to překvapení na druhou. Už ten první dojem, když vylezou, dredáč bubeník, co je nečesal 13let(k dnešku můžeme přičíst dalších x let)...v sáčkách vypadají jako kapela, kterou někdo splašil na maturitní ples........A PAK TO ROZBALÍ.......
    Mike má nádherný hlas.
    Jen s jedním půjdu ven, NEMÁM RÁDA ŘEČI O VÁZE, JE JEDNO KOLIK KDO VÁŽÍ...ale jako ženská: Mike byl bez těch kil fakt ....VRRRRRRRRRRRRRRRRRRkus chlapa...
    Díky za zpestření soboty a mávám do dáli!
    Ať se máte tvořivě a úžasně:-))
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cha, milá Magdo, když už jsme u pravěku, já pamatuju OK3! :D Muhehe!
      A nedávno jsem někde viděla tlustýho Deppa. Taky nic moc... :)))
      I Started a Joke, na to jsem uplně zapomněla! Jednoznačně ženiální záležitost. Jo jo... musím si schrastit tu novou desku, abych zjistila, jestli má Mike stále ten uhrančivý hlas :).
      Mějte se krásně a díky!

      Vymazat
    2. Nerada to přiznávám, ale OK3 jsem zapomněla zmínit, to jsem také ještě bohužel zažila...ale nemám ponětí, jestli se vkusem zmohlo na FNM:-)))
      Ale nezapomenu, jak jsem chodila na ZŠ a čekala, až se objeví klip s modrým minovským okem, havranem a spustí se od GNR Don´t Cry...
      jojo, to jsou PRAZÁŽITKY:-)))
      Když jsmeu těch kil, ach jo, dříve jsem při pohledu na Axla skoro vlhla (v očích samozřejmě) a dnes jsem ráda, že aspoň Slash je k světu....

      A protože PŘIZNÁNÍ JE POLEHČUJÍCÍ OKOLNOST, teď jsem se hudebně kochala jinde, od ježury za korunky dokoupila komplet Trabandy, Korben Dallas atd - a to že mají FTM novou věc, mi úplně uniklo.
      Ale hned jsem koukla, o co jde, a hlasem - JE TO POŘÁD MIKE A TO FAKT ŽE JO -ale úplně nové věci to nejsou, jsou tam i vzpomínky, Epic atd....

      fakt ještě jednou díky za připomenutí kořenů...teda myšleno mých kořenů:-))
      Ahoj do tepla:-))
      Zdravím od bříz a sněhových zábějí:-)
      Magda

      Vymazat
    3. A omlouvám se za chybějící písmena a překlepy...

      Vymazat
    4. Už naposledy, ale to nejde neopravit, od FNM je EVIDENCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      já bych neusnula, musela jsem, chápete, že?

      Vymazat
    5. https://www.youtube.com/watch?v=7lvMNLhJrb0

      Vymazat
  2. MCM vlastně bylo na OK3 jako hudební kanál???????????
    mě to nějak uniklo, nepřemýšlela jsem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, takový krásný dlouhý komentář jsem napsala a pak si to omylem smazala.... ach jo. Tak znova.

      Já vlastně nevím, jestli OK3 bylo součástí MCM, ale vím na tuti, že minimálně jednoho z toho byl francouzký kanál. Pak jsme ale naladili MTV a byl pokoj.
      Bohužel, musím přiznat, že zhruba asi někdy v roce 1991 jsem sedávala přilepená u obrazovky a čekala na Chesney Hawkes (The One and Only), fujtajbl vespolek. A taky na cokoliv od Pauly Abdul. Pak jsem šla na střední a srovala jsem si vkus, naštěstí.
      Ale přeci jenom něco kvalitního přišlo, v roce 1992 hráli mocně od Massive Attack Unfinished Sympathy a to je láska na celý život. Cokoliv od MA.
      A Don't Cry si pamatuju, bylo to velmi epické video, k tomu ta dokonalá Stephanie Seymour, na to se nedá zapomenout.
      Večer si koupím na iTunes ty nové Fejty.
      Hudbě zdar! A mávám! :)

      P.S. Magdo, jste hrozně vtipná :)))).

      Vymazat
    2. Zmůžu se na dvě věci:
      1) přiblble se usmívám, polichocena pochvalou a nostalgickou notou...
      FNM mě dnes ohromili/ochromili tak, že jsem si během dne pořád pobrukovala Evidence...i ve frontě na lístky do kina...i v obchodě...

      2) miluji svého divného syna a proto s ním z lásky sdílím animov. filmy v kině se super žroucím slaným popcornem...a záchvaty smíchu jsem měla 2x
      a) když ANIMOVANÝ AMERICKÝ MEDVĚD zpívá Medvídka z Bogoty od Lucie....
      b) když mě napomenou rodiče sedící vedle, že je ruším - no, když se potápí loď a tam hrají lumíci na housle - a já zařvu TITANIK...:-))

      Markét, Vám/nebo vlivem drzosti a Tramínu...Markétko, Ti????????
      Vzkazuji, co se týče muziky, jsem ten nejpřeplácanější muzikální tvor...ráno napíšu, jojo, teď by to vlivem tramínu mělo super grády a atmosféru, ale syn se hlásí, že neusne sám....

      Ale ráno, to bude guláš!!!!!!!!!!!!!!

      Vymazat
    3. ještě ještě!!!!!!!!!!!! strašně ráda bych napsala, že NEVÍM kdo je Ch.Howkes, ale VÍM - spolužačka je milovala:-))))))
      A aniž bych na YouTube hledala nápovědu, kdo je P.Abdul - pamatuji klip, jak pouštěla závodní auta....a nedám to, nedám....
      jo, dítě volá,

      Vymazat
    4. :))))
      Taky bych ráda napsala, že nevím, kdo je Chesney H., ale.... :D
      Jasný, tykání není problém, Magdo ;).
      A animáci? Ani nemusím mít děti na to, abych je sjížděla. Ale omlouvám si to svojí profesí ;).
      Krásnou neděli!

      Vymazat
  3. Teda soudružky koukám, že jsme měly stejný starty...já taky začínala na MCM a krasavách viz výše:-) a postupně tříbřila vkus. Hltala každou novotu, co nezavánělo Mistrem, Helenkou...
    Ok3 byl podle mě první český kanál... A myslím, že tam pouštěli nějakou hitparádu Chart show... Asi se to jmenovalo...a tam si pamatuju INXS a tu Paulu Abdul s Keanu :-)...
    Jo a taky Groove is in the heart od Deee-Litte, to bylo jako zjevení :-)), to i máma, coby Neckářovka se tlemila a trsala s náma...
    Díky za prazážitkovej vejlet, nicméně jakožto konzerva, si pouštim už jen starý FNM
    Mějte se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vida, další pamětnice... :)
      Krásnou neděli!

      Vymazat
  4. Díky a nápodobně :-). Ještě jsem zapomněla dodat, že já mám zimomriavky při Pearl Jam a jejich Alive, to byl pro mě jasný směr...:-), takže tak...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ti už tu taky kdysi dávno proběhli. Někdy v první desítce. To je srdeční záležitost, od těch mám uplně všechny alba. :)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Tak díky! Jestli na to znova nezapomenu, jdu do ní! :)

      Vymazat