čtvrtek 21. ledna 2016

Liščí doupě

Liška spící v bublinkách.




Liška spící pod olivovníkem.



Liška zcela bdělá, letící. Myslím, že tohle ještě není hotové. Ale na chvíli jsem to odložila.


10 komentářů:

  1. no panečku, ta pod olivovníkem se mi hodně, ale hodně moc líbí.... (a to fakt nemám ráda oranžovou) Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Mně se taky moc líbí. Myslím, že ta oranžová funguje dobře, protože má kolem sebe studené tóny.
      Až jsem z toho překvapená. :)

      Vymazat
  2. Za mě taky nejvíc spící pod olivovníkem! A s oranžovou jsem na tom podobně, divná barva :)

    OdpovědětVymazat
  3. kraasa Marketo povedlo se ti to B-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pod olivnikem super! A oranzovou mam rada:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Tak aspoň někdo má rád oranžovku :).

      Vymazat
  5. No ty jsou kouzelné! ♥
    Mi oranžová celkem nevadí, i když nosit bych ji asi neuměla ... ale na liškách ji úplně zbožňuju :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, děkuju! Přemýšlím, co je na liškách tak zajímavého, že je máme skoro všichni tak rádi :). Ale nevím, prostě je to krásné zvíře.

      Vymazat