pátek 1. ledna 2016

Lednový kalendář na plochu

Skeneru nemajíc, připravila jsem na tenhle měsíc kalendář na plochu fotografický, inspirovaný místními přírodními zdroji. Ať slouží!

P.S. Kdyby tam něco nesedělo, bylo to moc světlé a podobně, dejte vědět, upravím. Mám s sebou jen notebook, tak to nevidím tak dobře jako doma na velkém monitoru.






A ať je krásný ten nový rok!

22 komentářů:

  1. To je krása!! Šťastný nový rok!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí, Olívko!
      Krásný nový rok i Tobě!

      Vymazat
  2. Šťastný nový rok. Jana
    Nebyla jsem pár dní na internetu, tak se vracím ještě k aloe. Některé citlivé jednince může popálit, takže ředit, ředit, ředit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, to jsem nevěděla, že by se měla aloe ředit. To bylo fakt šílený :). Děkuju.

      Vymazat
  3. Ten je krásný!
    Báječný nový rok 2016! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, i Tobě a celé Tvé rodině! :)

      Vymazat
  4. Je to dobrý! Dokonce ta světlá dlažba vypadá jako jinovatkou namrzlá. Díky, že i s kocovinkou na nás myslíš. :-)
    Krásný nový rok do Andalusie! Tady od rána sněží a z toho máme velikou radost, protože za týden chceme jet na hory. Jupíí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobrá zpráva, děkuju!
      A sněží? To budou mít asi všichni radost, lidi hrozně brblali, že je v Čechách teplo :).
      Užijte si hory!

      Vymazat
  5. Přeji super rok 2016 a děkuji za kalendář.Moc se mi líbí.....
    Jen se zeptám, jestli ty bílé okraje tam musí být? Díky.Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky!
      Ty okraje tam jsou, protože jsem fotku krapet ořízla a abych zachovala obvyklou velikost, tak tam zůstaly ty okraje. Ale jestli Tě to hodně štve, můžu to upravit :).

      Vymazat
  6. Šťastný nový rok!
    Díky za kalendář :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo a děkuji!
      Krásný nový rok i Vám, Jarko! :)

      Vymazat
  7. Krásný! Konečně jsem si ho taky uložila a přeju úspěšný rok 2016!

    OdpovědětVymazat
  8. Už jsem ho vyhlížela a je tu. Díky za něj. A přeji vše nejlepší v novém roce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo, Petro! Též přeji jen to nej! :)

      Vymazat
  9. Děkuju opět za kalendář a šťastný nový rok i Tobě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, krásný rok i Tobě! A děkuju! :)

      Vymazat
  10. Skeneru nemaje? Vy jste... CHLAP?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ptá se KDO?
      Ale ok, zkontrolovala jsem to a chlap nejsem, takže jsem to opravila. Díky.

      Vymazat