pondělí 25. ledna 2016

Kosmetika na cestách II

Honba za dokonalou kosmetikou, nezatíženou zbytečnou chemií pokračuje.
Tentokrát bych ráda napsala o příjemných pocitech z kosmetiky U Zelené větévky. Mimochodem, kromě jejich obchodu na Fleru jsem zahlédla i stejnojmenný obchod v Praze v Žitné (spodní část blíž Karláku), ale uvnitř jsem nebyla, takže nevím, jestli to není jen shoda jmen.

Po hysterii s palmovým olejem jsem si říkala, že rozhodně musím kupovat kosmetiku netknutou tímto ďábelským produktem a objednala jsem si z Fleru šampon, mazání z bambuckého másla a růžovou vodu. Hysterie trochu opadla, protože jsem na téma palmový olej pročetla kde co a trošku si poupravila názor, ale o tom tenhle článek být nemá.

Kosmetika přišla obratem a já byla strašně překvapená z těch pidi velikostí, nějak jsem se při nákupu nezajímala, kolik toho je (jak pro mě typické), ale nakonec je to dobře. Malé balení má logický důvod v kratké době spotřeby, poněvadž když do ní nešoupli konzervanty, tak holt vydrží asi půl roku a pak se kosmetika odebere do ekologického nebe.

Z šamponu jsem naprosto nadšená. Stačí ho malinko, používám ho už druhý měsíc a to si myju hlavu skoro denně. Šampon lehce pění, voní po citrusech a mám po něm pekelně lesklé vlasy.

Našlehané bambucké mazaní ze 100% shea butter je příjemné. Je potřeba asi tak na dvě vteřiny nechat balzám rozehřát v dlaních a můžete se jím pak pokrýt od hlavy až k patě. Nedráždí, nemá žádnou vůni a trošičku déle trvá, než se vsákne.

Růžová voda s kamínky růženínu na dně (moc hezký detail) je příjemné osvěžení na ráno i na večer. Hydrolát je z listů růže a doporučuji ji vtiskávat do obličeje před spaním a po probuzení. Myslím, že je to stokrát lepší než nějaká micelární voda.





A pak ještě slíbený pocit z Havlíkovy Krásné paní...
Tak ten je velmi příjemný. Povzbudivý pleťový krém s příjemnou bylinkovou vůní se rychle vsakuje a pleť je po něm matná (!). Skoro nevím, jestli náhodou nepůjde na první místo před Hauschkův růžový krém. Ale vlastně ne, určitě ne. Přeci jen mě Hauschka vytáhl z kdejaké šlamastiky, nebylo by pěkné mu brát prvenství. Nicméně, Krásnou paní můžu za sebe s klidným srdcem doporučit a moje pleť se přidává a uděluje plný počet (hysterických) hvězdiček.





A ještě tu mám jeden krémík na oči od SynCare a Hauschkovo nové noční pleťové sérum. Ale to zase příště.

14 komentářů:

  1. Mám tyhle tvoje kosmetické vsuvky fakt ráda! Dala jsem si teď v Izraeli týdenní kůru s ranní Bio čistící maskou od Havlíka a je mi moc příjemná jen mě teda trochu vyvádí z míry ten glycerin ve složení už na druhém místě... Hauchku jsem ještě nezkoušela, a Le mám to v plánu a na některé Syncare přípravky nedám dopustit! Pokračuj prosím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, děkuju moc za zpětnou vazbu! Díky!
      Podle mne je Hauschka naprostý top. Vážně. V profesionální přírodní kosmetice, myslím, nic lepšího nenajdeš. Vždycky moc ráda vyzkouším nové věci, ale nakonec pokaždé skončím u něj.
      Na Havlíkovic čistící masce už mám zavislost, i přes ten glycerin... :) Je výborná.

      Vymazat
    2. To mi taky u havlíka vadí, že není tak přírodní, tak se snaží tvrdit, má v sobě dost a dost chemie, ale zase šetrné chemie, takže jako kompromis dobrý. Ranní masku také teď používám a ještě vlasovou majonézu a sedí mi oboje.... Alena

      Vymazat
  2. Ať žije zelená větévka! Mám radost, že ti sedí, já je miluju. Jediný problém je v tom, když si člověk něco oblíbí a ono to dojde a větévky nemají skladem další, to je prostě smůla malovýroby, ale i tak jsou to moji miláčkové a nedám na ně dopustit.... Mimochodem ten obchod je jejich, mají tam i nějaké jídlo, ale za dost vysoké ceny. Jestli cena kosmetiky v krámku a na internetu je stejná, to nevím. Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já věděla, že Tě potěším! :)

      Vymazat
    2. Taky je mám moc ráda a mám od nich kde co. Já jim vždy napíšu, když není skladem, co chci a do +- dvou týdnů to mám :-)
      Do jejich obchodu chodím. Prodává tam jejich sestra, myslím (asi s přítelem?). Řekla bych, že ceny potravin nejsou tak vysoké. Stačí si pár výrobků srovnat se Sklizeno nedaleko a člověk vidí, kde je lepší se zastavit...

      Vymazat
    3. Dobré vědět! Díky! :)

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. jé, Zelené větévka zaujala :) vždycky jsem na fleru uvažovala, že si koupím nějakou tu přírodní kosmetiku, ale je hrozně těžké si tam mezi tím množstvím výrobců vybrat :)
    A dneska, když jsem četla o zemětřesení v Španělsku/Maroku, tak jsem si na vás vzpomněla, cítili jste něco?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zelená větévka je na Fleru dost profláknutá :). Můžu doporučit!
      A zemětřesení? Jo, to jsme teda cítili a musím říct, že bych byla dost nerada, kdyby se to opakovalo :). Nebylo to vůbec příjemné...

      Vymazat
  5. Oční krém s ropou? No pěkně! Tak to ho mám asi na zrcadle, protože od Syncare už toho mám hodně. Havlíka jsem zatím nezkoušela, nějak nedám dopustit na čistící krém Hauschka. A ze Zelené větévky mám růžovou vodu. Na léto na cesty bude super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl vtip, Báro. Já to radši vymažu, aby to někoho nevyděsilo :).

      Vymazat
    2. No holt jsem na některé vtipy slabší :-)))) Ale celkem se mi ulevilo, víš to?

      Vymazat
    3. No, ono to moc vtipný nebylo. Omlouvám se... :)

      Vymazat