pondělí 11. ledna 2016

Kosmetika na cestách I

Z Prahy jsem si na Costa del Sol dovezla svůj další kosmetický objev, přírodní kosmetiku Naobay, která je shodou okolností španělské produkce. A dokonce z (ne)daleké Valencie. Já ji sice nepořídila ani v Madridu, ani v Barceloně, ale v pražské Kotvě, v obchodě Biooo.cz, který má i internetové stránky, kdyby po kosmetice Naobay někdo z vás zatoužil.




Vybrala jsem si zklidňující a čistící pleťovou vodu, která má tak jednoduché složení, že jsem ji musela vyzkoušet. A obnovující arganový pleťový olej, protože oleje mi změnily život. K lepšímu.

Po příjezdu do Španělska jsem do obličeje schytala sluneční alergii, kterou mám v jižních státech po příjezdu vždycky a trvá zhruba týden. Projevuje se to svědivou vyrážkou a výrazným zhrubnutím pleti v zasažených místech.
Pleťovou vodou jsem si ráno osvěžovala a ošetřovala obličej, včetně míst postižených alergií (brada, spodní část tváří) a voda k mému úžasu vyrážku vůbec nedráždila, ta místa ani nezčervenala a všechno bylo v pořádku. A to je výborná reference.

Tekutina nemá žádnou vůni a připadá mi hodně příjemná. Ráno jemně čistí a večer odstraňuje zbytky líčení. Používám ji každý den.

Mimochodem, víte, že bychom si měli pleťová tonika do obličeje vtiskávat prsty a ne se s nimi šmrdlat po obličeji kosmetickým tamponkem? Další moudro, které mi předala moje geniální kosmetička. Tím pleť vstřebá víc vody, než když si po ní jezdíte tamponkem. (Čemuž ale samozřejmě musí předcházet důkladné odstranění líčidel.)

Šmrdlala jsem donedávna a už nešmrdlám.





Arganový olej jsem nejdřív používala ráno pod krém, ale zůstávala jsem docela dlouho lesklá (překvapivě), tak jsem ho začala používat na noc a jsem moc spokojená. Pleť zvláčňuje krásně, alergii nedráždil. Stejně jako pleťová voda je bez výrazné parfemace.

Obecně oleje na noc velmi doporučuju, ale pozor, ne každý olej se hodí na pleť.





A rozhodně musím zmínit i balení, to je totiž extra pěkné, s dřevěnými částmi. Působí to příjemně luxusně a přírodně. Jsem ideální zákazník, tohle na mě platí! Navíc, olej má skleněnou pipetku, tím pádem vám vydrží věčnost, protože pipetka zabraňuje plýtvání.

A nakonec to složení. Posuďte sami, zda je pro vás přijatelné. A jeden důležitý detail - kosmetika Naobay není testovaná na zvířatech!





Mimochodem, kdybyste se vydali, ať už fyzicky nebo virtuálně, do Biooo.cz, budete příjemně překvapeni výběrem. Například přírodních olejů a esencí v bio kvalitě tam mají celou řadu. Výběr přírodní kosmetiky je taky pestrý.

10 komentářů:

  1. Já už "nešmrdlám" hodně dlouho, ale je pravda, je pleťovou vodu či tonikum používám málo. Nemám potřebuju. A s tou Tvojí alergií ... nezkoušela jsi náhodou bio konopný olej od Syncare? On to sice není olej, ale taková řidší emulze, ale je to úžasná věc. Jmenuje se Psorican a je právě určená pro atopiky, lupenkáře a pro majitele přesušené pleti. Po nanesení může drobně štipkat, to asi jak desinfikuje, ale jinak je to úplná pecka. Já jsem na něj teď čekala jak na smilování, až mi dojde poštou. Nenechává pleť mastnou, perfektně zvláčňuje a krásně vyhlazuje. Jo a Biooo.cz znám, mají fakt hodně široký výběr. Ale Naobay jsem ještě nezkoušela, protože obecně s kosmetikou nerada experimentuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta alergie na silné slunce trvá vždy přesně týden. Nic na to nepomáhá, kromě kortikoidů, samozřejmě, ale to je zbytečný, když vím, že to bude za chvíli pryč. Takže tomu nechávám volný průběh a jen to jemně čistím. Už jsem si zvykla :).
      Jo a je uplně jedno, jestli se natřu padesátkou krémem nebo ne. Taky zajímavý.

      Vymazat
  2. Arganový olej mám moc ráda - používám čistý od Nobilis Tilia - vyjde cenově dobře a je v černém skle s pipetkou - já ho používám na vlasy - mám je dlouhé, vlnité a suché.
    Jo a už jsem si konečně pořídila tu ranní masku od havlíka a jsem spokojená. Díky :) Alena
    (jo a alergii na slunce znám - já ji mám vždy na jaře - na první jarní sluníčko a klidně tady v našich končinách - ale také vím, že to za pár dní přejde a nic s tím nedělám)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, ty máš krásný vlasy! Vždycky jsem hrozně chtěla vlnité vlasy :).
      Taky Tě ta alergie tak svědí? Já mám vždycky pocit, že vyskočím z kůže. Ale snažím se toho ani nedotknout.

      Vymazat
    2. jasný, že svědí :) Když jsem byla malá, tak mi to táta mazal tvarohem :) A v pubertě na vodě mi otekly hřbety rukou - to jsem nikdy před tím ani potom nezažila ale bylo to šílené. Všichni na lodích v plavkách a já oblečená od hlavy k patě :) :) Alena

      Vymazat
  3. Hmmm.. Drevo na me taky plati:) vypadaji luxusne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, Pavlo, to balení na mě dost zapůsobilo :D. Cena je fajn, řekla bych. Myslela jsem, že to bude dražší, když jsem viděla to balení :).

      Vymazat
  4. milá Markéto, já nechci určitě prudit, ale s tím testováním kosmetiky na zvířatech... netestuje se v dnešní době už žádná, je to legislativně zakázáno. V EU tedy rozhodně. tudíž by se to ani nemělo uvádět na obalech, protože zákaz platí pro všechny výrobce. ale to já jen tak, že bych využila tu trochu vědomostí, co jsem nabyla v zaměstnání :)... zdravím. Jana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jano, to přece neni pruzení, ale cenná informace! Vůbec jsem to nevěděla a jsem ráda, že jste to sem napsala, děkuju!
      Mějte se krásně :).

      Vymazat