pondělí 4. ledna 2016

K moři

Konečně u moře. Ráno to vypadalo zoufale nevlídně, ale pak... Vlhký teplý vzduch, teplejší, než nahoře v horách, korzující lidé, děti, co si hrají ve vodě. Vyhrnuté kalhoty ke kolenům... trochu jsem jim záviděla. Nevím, proč jsem pak dolů na pláž nesešla. Asi nebyl čas.
I plavkyni jsem viděla!

A potom, nákupy zásob domů. Je lákavé nakupovat v cizí zemi. Ráda si prohlížím neznámé obaly a koupila bych i to, o co bych doma nezavadila pohledem. Skvěle zvládnutý španělský marketing!
Připíjet si budem, samozřejmě, cavou. Brut.









A ráno u dvěří, jako by nic...
Seňor El Gato.





12 komentářů:

  1. Krásné fotky, hned je mi ve vymrazené kanceláři tepleji =D.
    A Seňor El Gato tě pronásleduje? Nebo to byla jen chvilková známost? =D

    Prima první pondělí roku 2016,
    Michael
    MesHommes.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co, pronásleduje, ale on se k nám pan Kočičák nastěhoval! Spí pod jalovcem před barákem a nechává se krmit. :D

      Vymazat
    2. Filuta jeden koumáckej =D, ještě ho nakonec budeš pašovat v kufru v letadle domů =D

      Vymazat
    3. Kdepak, on je sousedů... ;)

      Vymazat
  2. No ... pohlédnu-li z okna, mám to ale pech :-))) Venku bylo ráno mínus 7, což je pro mě teda už dost. Jenže to ještě nějakou chvíli potrvá, tak si to nebudu zhnusovat a raději se budu těšit na léto. Úžasně to tam vypadá. Hory a moře miluju. Užívej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsme se kdysi v lednu vrátili z Thajska, bylo mínus dvacet. Krom toho, že to bylo hrozně vtipné (protože, samozřejmě, celý náš pobyt v Thajsku bylo v Čechách relativně teplo), tak mi byla celkem zima. Ale bylo to hezké. Mě připadaj nejhorší takový ty pětistupňový zimy, ty jsou v Praze skoro pravidlem. To už je, panečku, hnus :))).

      Vymazat
  3. Kombinace hory + moře se nikdy neokouká.
    Señor kočičák je už váš, co? Jestli mu dáváte příděly ze své paleo stravy, tak se není čemu divit. :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trošku masa dostal, ale on jí uplně všechno. Hlavičky od vařených krevet, sýr, i sušenku by si vzal (ale to jsme mu, samozřejmě, nedali). Asi není vybíravý jako ostatní kočičky. A to je velmi sympatické. :)

      Vymazat
  4. Senor je roztomilej ;-) krasny to tam mate..Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to jen na skok, ale aspoň něco :).
      Kočičák je boží! :)

      Vymazat
  5. Senor je úžasný...a elegán - dá si na návštevu biele ponožky a nákrčník :-)Helga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Prostě dobře vychovaný Španěl :).

      Vymazat