čtvrtek 28. ledna 2016

Jaro a Ronda

Je mimořádně krásné projíždět horama při západu nebo východu slunce. Jako řidič bych si to neužila tolik, jako když sedím v autobuse a celou dobu čučím z okna. Mám takový pocit, že si to auto tady asi nikdy nepůjčíme. Jako řidič bych ale mohla zastavit a udělat fotku. Takhle to mám jenom v hlavě a pokaždé mě to znova a znova dojímá. Všechny ty odstíny nebe v modré a růžové, co se do sebe vzájemně vpíjejí, siluety skal, malé bílé vesnice, někdy olivovníky, kamenitá půda a rozkvetlé mandlovníky, které svými růžovými květy ostře kontrastují s vyprahlým okolím...

Tak jsem se jeden z dojmů aspoň pokusila nakreslit.




Ronda je hezká, fotogenická a stačit vám na ní budou tři hodinky pro příjemnou procházku. Nepočítám návštěvy četných muzeí. Tam si připočtěte něco času navíc.











12 komentářů:

  1. Když jdu do úžasu, má slovní zásoba se rovná ročnímu dítěti bo zvládám jen jéééééééé...ale předposlední fotka mi vzala i ty citoslovce, jen jsem tu seděla s..........otevřenými ústy.
    Nikdy nepřestanu žasnout, co lidé déokázali v minulosti postavit s minimem techniky a maximem kvality - ono to stojí pořád. Dnešní doba má ten poměr opačný.
    No ale pořád bude ten nejlepší architekt a designér máti Příroda.
    Nedá mi poznamenat, že je ženského rodu:-)))
    (jojo, když Bůh stvořila muže, v podstatě jen žertovala)
    Krásné fotky,
    a já to jako vandrák s báglem umím ocenit, cesty z města jsou moc fajné:-)
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdo, je to opravdu krásné místo, až magické a jsem ráda, že jsme to absovovali mimo hlavní turistickou sézonu. :)
      Každopádně, doporučuju! :)

      Vymazat
    2. Jenže ty složenky...krávy nenažraný...
      Může mě utěšit fakt, že jsem patriot a místo moře mi stačí Berounka a místo útesů Klokočské skály:-))
      A nepochválila jsem kresbu, snad to nevyzní špatně, ale v jednoduchosti je síla, krásné je to. Plné i s minimem barev.
      Magda

      Vymazat
    3. Patriotismus se, doufám, s cestováním nevylučuje... :) Jestli jo, tak se budu muset rozhodnout a bude to strašně těžký. :)
      Děkuju za kompliment, jednoduchost mám ráda, takže to určitě nevyznělo špatně!

      Vymazat
  2. Tak to je nádhera teda!
    A kresba úplně snová ...

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za hezké povídání a fotky... ta kresba se mi moc líbí ...

    OdpovědětVymazat
  4. Tak uz jste tam byli! :) nadhera, ze? Ten vyhled z teras te urcite dostal, stejne jako nas. My tam byli tak stokrat :) Mame Rondu moc radi.
    A k te botanicke v Malaze. Musite urcite na Gib! Tam je take nadhera botanicka, zadara. A primo u ni je lanovka na horu Rock up, kde jsou ty opicky :) Jezdi autobusy z Malagy a konecna je "La linea", stavi u hranic s Gibraltarem a ten se da cely projit pesky, za den to stihnete. Ev.se da vzit nocleh v hostelu 9 a ze jich tu jeeee slusnych ) a druhy den zpet.A kdyz si to naplanujete na stredu, tak to cestou na Gib, muzete vzit pres trh a ja vas budu moc rada doprovazet ;) My byli vcera v Sierra Nevade, chceme vas stihnout, jen nevim kdy a jak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, jo jo, Ronda je pěkná. Byla to moc pěkná procházka. Akorát jsme neměli štěstí na jídlo, ale to nás tady nějak pronásleduje pořád. Vždycky, když se rozhodnem obědvat venku, stojí to za prd, takže pořád vařím. Ale nevadí mi to, baví mě to :).
      Uvidíme, jak nám to vyjde. Teď budeme na čtrnáct dní v Benalmádeně, pak se stěhujem do Sevilly a pak máme ještě týden k dobru. Buď ho strávíme v Seville nebo přejedem do Barcelony. Ještě uvidíme podle počasí.
      Na Gib bych se chtěla podívat, ale raději nic neslibuju :). Díky za vše!

      Vymazat