středa 13. ledna 2016

Čerstvé plody

Je sezóna avokád a citrusů.
Mandle teprve v rozkvětu.
Granátová jablka jsou za zenitem.
A někdo neposbíral broskve.

Proč se olivy nedají jíst rovnou ze stromu?










9 komentářů:

  1. Všechno závidím..bez pesticidů a jiných blivajzů..jen utrhnout.. =O

    Michael
    Vyhraj Nikon D5500

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš? Já bych za to ruku do ohně nedala, že to není chemicky hnojený... :)

      Vymazat
    2. No z těch fotek to vypadá, že to jsou nějaké náhodně rostoucí stromy a žádné plantáže nebo sady O:-)

      Vymazat
  2. Tak to je paráda. Nikdy jsem neviděla granátové jablko mimo jeho úpravnou verzi u nás na pultech. A tohle je teda zábavnější...
    Katka Wen.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady jsou ty granátový jablka hrozně malý, proti izraelským třeba, ale stejně nechápu, proč to není sesbíraný :))).

      Vymazat
  3. Já jsem se granátové jabko naučila jíst až loni, ale zase to byla láska na první sousto...Samé dobré věci tam máte :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je miluju, akorát mi to musí někdo vyloupat :))).
      V Thajsku je prodávali už naloupaný v kelímku. To byla paráda :D.

      Vymazat