čtvrtek 3. prosince 2015

Workshop v IKEA

Jsou nabídky, které se neodmítají a ani by mne nenapadlo ji odmítnout. Mezi námi, kolikrát za profesní život se člověku poštěstí, aby mu napsala vysoce postavená osoba jedné z nejznámějších reklamních agentur a zeptala se ho, zda by neudělal vánoční workshop pro jednu z nejoblíbenějších značek světa? Málokrát.

A tak jsem neváhala ani tu pověstnou minutu a moc ráda přijala pozvání na vánoční večírek pro novináře do IKEA, kde bylo mým úkolem vést workhop malování na porcelán. Samozřejmě na porcelán domácí, ikeový.

Připravila jsem šablony pro případ, že by někdo tápal, udělala bleskový průzkum trhu ohledně fix na porcelán a už se začala těšit.

A byla to fakt prima akce. IKEA přivítala novináře v novém soukromém prostoru, kde jsme všichni byli hosty jejich pomyslného "doma". Byla tam kuchyň a gauče a vánoční výzdoba a televize, kde se promítaly fotky z předešlých akcí. A pouštěly se koledy. Jídlo bylo skvostné, atmosféra přátelská. A já kmitala dvě hodiny v kuse, protože byl o workshop zájem. A šablony, které jsem připravila putovaly z ruky do ruky, což jsem nečekala. Pro případné příště vím, že by bylo dobré udělat kopie.

Moc děkuju celému realizačnímu týmu za milé odpoledne, profesionální a přitom přátelský přístup, a za ty eňo ňůňo dobroty.

A tady je pár fotek, ať aspoň trochu nasajete atmosféru...





Miluju tu krabici! A lituju, že jsem si o ní neřekla. Hluboce.
A teď ráno jsem zjistila, že je to krabice, která je běžně v prodeji. Jsem zachráněna!

Připravila jsem i ukázky malování na porcelán, abych jenom nedělala chytrou...





A protože na facebooku padl dotaz na fixy, tu jsou ty, se kterými jsme malovali. Nebo spíš malovaly. Oboje jsou fajn, ale u mě rozhodně vítězí edding, se kterým se mi pracovalo uplně nejlépe. Po zaschnutí (cca. 20-30 minut) lze podekorované nádobí vypéct v troubě na 160 °C po dobu 90 minut. Chladnout nechejte v troubě, aby nádobí velkým rozdílem teplot neprasklo. Po vypálení ho lze mýt v myčce, ale obecně se nedoporučuje malovat na místa, která přichází do styku s potravinami.
 Už jste to doma zkoušeli? Jak jste byli spokojení?

P.S. Kdybyste chtěli vědět o fixách na porcelán víc, tady je docela prima recenze.

P.P.S. Pro hezčí fotky mrkněte na článek k Iri.

33 komentářů:

  1. Já doma na porcelán zkoušela malovat, ale zrejme jsem měla špatný fixy. A gratuluju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty, co jsme měli k malování, byly naprosto bez problémů. Doporučuju! :)

      Vymazat
    2. Můžu jen potrvdit. Šlo to samo. Malým i velkým:)

      Vymazat
  2. Markét, gratuluju ;) Po tý krabici taky už nějakou dobu pokukuju ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem asi měla špatné fixy, stopa byla při vší snaze taková průsvitná. Ty vaše černobílé jsou moc krásné. Novinářkám trošku závidím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Edding jsou uplně skvěle krycí. Určitě to zkuste s nimi.
      A děkuju za kompliment! :)

      Vymazat
  4. Vypadá to super! Gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
  5. krása!díky za tip na fixy, určitě využijem!a moc ti to u iri sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Díky, já tam na té fotce obdivuju asi raut, protože nic jiného tím směrem nebylo. Takže mě ta fotka dost pobavila :).

      Vymazat
    2. Ale ne, Tys jen zmerčila, že fotím, tak si honem mrkla svýma krásnýma zelenýma očima jinam.)))

      Vymazat
    3. Já si vůbec nevšimla, že mě fotíš, fakt. :)

      Vymazat
  6. Boží!!! Z tebe bude za chvilu úplně jako velká ryba!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pak mě políbí princ a stane se ze mě žába... :D

      Vymazat
  7. Gratuluju! Hodně se mi líbí ta oválná miska se stromy.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné šablony a výsledek super. Loni jsem malovala zamilované hrnky pro kamarádku a jejího manžela k Vánocům, a mě samozřejmě nenapadlo si je na památku vyfotit. Malovala jsem jak obyčejnou levnou značkou fixy na porcelán, tak dražšími a u té levné byl výsledek lepší než u těch drahých :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle, co jsme měli, byly taky dost levné. Až mě to překvapilo.
      Tak příště fotit! :)

      Vymazat
  9. Markét, bylo to super, moc příjemné setkání po všech směrech:) Už jsme to doma vypálili a vypadá to skvěle. Jen dotaz - může se s tím do mikrovlnky? Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, bylo to prima a pozdravuj svojí malou talentovanou typografku a veskrze všestrannou umělkyni! Má můj obdiv a s tou typografií jsi mě hodně nakopla, už o tom dlouho přemýšlím. Tak než mi v Domi vyroste ještě větší konkurence, zkusim to vypilovat.
      Já si myslím, že mikrovlnka nevadí, ale je to jenom moje teorie. Nikde o tom nic nepíšou, že by vadila a my ji doma nemáme, tak nemůžu zkusit. :/

      Vymazat
    2. Dobře, díky, zítra ráno vyzkoušíme na kakau:)

      Vymazat
    3. Tak jooo, to jsem zvědavá, jestli to bude dělat neplechu. Ale fakt myslím, že ne.

      Vymazat
  10. blahoželám...ja som skúšala, ale určite potrebujem iné fixy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus to s těmi, co doporučuje ta výtvarnice v recenzi. Rozhodně s nimi nebyl žádný problém.

      Vymazat
  11. Krááásný to je a veliká gratulace:)!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné, tam by se mi líbilo =D

    Fixy na porcelán doma máme, no zatím jsem s nimi napsal jen jeden vzkaz na hrníček a ten se po pár umytích smyl. Jsem to nevypekl v troubě =D

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat