úterý 1. prosince 2015

Prosincový kalendář na plochu

A je tu mráz, sníh, odřený nosy, dárky, ztracený rukavice, promočený boty, svařák, mokrý šály, vůně pomerančů s hřebíčkem, skořice a vanilka. Málo světla a hodně dek, zapálený krb, rozžhavená topení, knížky, nahřáté ručníky, ponožky v posteli. Krémy na ruce, šustění papíru, rohlíčky, plněné ořechy, rumové kuličky, hučící trouba. Vánoční večírky, setkávání, pečené maso, červené víno, kakao. A ticho, když napadne opravdu hodně sněhu.


Prosincový kalendář na plochu je tu. Pro vás.

10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Je to holčičárna :). Rádo se stalo!

      Vymazat
  2. Jůů, srnečky , to je moje :) díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím! :) Tak ať dělá radost :).

      Vymazat
  3. Pěkný.....díky. Už ho mám na ploše. Ty nás tak hezky rozmazluješ.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, moc rádo se stalo! Jak vy na mě, tak já na vás :). Dobro dobrým se oplácí... a tak dále. ;)

      Vymazat
  4. Tak jo, tentokrát tu plochu zase trochu uklidím, na té čisté bílé nevypadá bordýlek dobře. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, slibuju, že následující 3 měsíce budou kalendáře fotografické, protože nebudu mít ve Španělsku skener. A na fotce už se dá ledasco schovat :))).

      Vymazat