sobota 26. prosince 2015

Music Inspiration #89 - Paco de Lucía

Tak jsem se trochu vzpamatovala a mám tu první ryze španělský tip na muziku. Asi neslavnější andaluský hudebník, hráč na kytaru Paco de Lucía, byl mnohokrát i v Praze, ale protože k mému údivu před téměř dvěma lety zamřel v Mexiku na infarkt, tak už ho na živo neuvidím. Škoda.
Hrál a skládal, co jiného, než flamenco.


Zdroj www.elpais.com

Entre Dos Aguas (Entre Dos Aguas, 1975)



Zambra Gitana (Canción Andaluza, 2014)


5 komentářů:

  1. Ten rok, co umřel, hrál i v Olomouci a bylo to super!

    OdpovědětVymazat
  2. Tyy jo, díky za připomenutí kytaristy, jehož jsem znala jen matně a teď ho začnu nastudovávat, neboť na té první písni, cos přidala, jsem měla dokonalý zásek i jen na výrazu jeho tváře při unášení se touto písní, fakt dokonalé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo. Entre Dos Aguas je jeho asi nejslavnější věc. Krásná, že? :)

      Vymazat
  3. Tyy jo, díky za připomenutí kytaristy, jehož jsem znala jen matně a teď ho začnu nastudovávat, neboť na té první písni, cos přidala, jsem měla dokonalý zásek i jen na výrazu jeho tváře při unášení se touto písní, fakt dokonalé.

    OdpovědětVymazat