sobota 19. prosince 2015

Music Inspiration #88 - Kings of Convenience

Měla jsem v plánu naservírovat něco španělského, ale nakonec jsem po příletu a příjezdu na jih tak strašně unavená, že nejsem schopná skoro nic dělat. Dneska jsem dokonce odpoledne usnula, což u mě nebývá vůbec zvykem.

Asi si moje hlava uvědomila, že už konečně může vypnout a dala jasný povel k odpočinku. Doufám, že jí v pondělí zase přemluvím k nastartování. (Martin, který právě čučí pod olivovníkem do blba vypadá, že se mu stalo něco dost podobnýho.)

A tak jsem přesně podle své momentální nálady naladila dneska i svůj hudební příspěvek. Velmi klidně, příjemně...

Indie popové duo Kings of Convenience pochází z Norska a hrají od roku 1999. Já si jich ale všimla až v roce 2005, a to díky albu Riot on an Empty Street. Jejich hudba je mile nenáročná, žádný severský psycho.

Zdroj theplace2.ru


I'd Rather Dance with You (Riot on an Empty Street, 2004)




Me in You (Declaration of Dependence, 2009)



Užijte si taky klidný víkend!

4 komentáře:

  1. Těmto chlapíkům jsem nějak nepřišla na chuť. Mí oblíbení "králové" jsou Kings of Leon :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou krapet nudní, to je pravda, ale mě baví ten klídek co z té hudby vyzařuje :).

      Vymazat
  2. Mí oblíbení .. už deset let .. sálá z nich to, co jednou zas čas potřebuju .. prostě klid .. ♥

    OdpovědětVymazat