pátek 18. prosince 2015

Malé kouzlo

Dostala jsem nabídku. Další z těch, co se neodmítá.

Tak trochu mi to splnilo sen o tom, že ještě chvíli zůstanu v Praze a lidi u mne nakoupí vánoční dárky i na poslední chvíli. Žádné zatažené rolety a stop objednávkám (dělám to tak nerada!).

A stalo se.

Terezie a Olga z Dyzajn marketu mi nabídly prodej na posledním vánočním DM na piazzetě Národního divadla. Ve stánku, který ponese označení Dyzajn OFF. A bude věnován tvorbě několika tvůrců, aniž by oni sami u toho museli být.

Přesně v neděli 20. 12. 2015.

Jsem za to ráda. Celému týmu DM moc děkuju za zorganizování.

A co ode mne ve stánku najdete?

Vánoční visačky na dárky.



Mix různých blahopřání pro všechny možné příležitosti.




Sýkorčí legíny.




Všechna pexesa.







Sešity.



Dámská trička s šípy.



Doufám, že jsem tím alespoň někomu udělala radost. Od všeho je jen pár kousků, přeci jen jsem musela přihlédnout k tomu, že se jedná jen o jeden den prodeje. Budu to tiše "sledovat" o pár stovek kilometrů dál a budu se radovat.

Užijte si krásné svátky!





Link na událost na fb.

4 komentáře: