pondělí 28. prosince 2015

Do hor

Malý výlet liduprázdným Národním parkem. Do tamního hlubokého údolí jsme také sestoupili. Minuli jsme opuštěný hotel a malé farmy, které nejspíš fungují jen v létě. Spousta dozrávajícího ovoce v pomerančových sadech ale dávala najevo, že tady možná přeci jen někdo sem tam přebývá a nenechává ty dary jen tak ladem hnít. Mysleli jsme si, že údolím vede stezka, která nás odvede druhou stranou zpátky domů, ale nic takového, co by připomínalo cestu domů, jsme nenašli. Cesta nahoru byla krušná, vody nemajíce.






Ale flóra je tu podle mého gusta! Kromě pomerančovníků, citrónovníků a olivovníků, je tu nepočítaně kaktusů a některé jsou zrovna v květu. Ráda si je prohlížím.







A z místních olivovníků, kterých je tu všude kolem habakuk se dělá přímo v městečku olej. Kolem malé továrny chodíme na nákup a hrozně mi to voní, když zrovna lisujou.




Jaké jste měli svátky? Dostali jste vše, po čem vaše srdce toužilo?
Já dostala k pátému výročí svatby iPhone a to jsem vůbec nečekala. I když jsem své sofistikované Blackberry měla ráda, pana Ajfouna si užívám...

6 komentářů:

  1. Ouje, tak to by se mi hodně líbilo! A ty olivovníky ... Nádhera! Svátky byly fajn, akorát teď místo plánovaného pohybu musím být doma a v teple, protože antibiotika :-( Těším se na fotky, budou z novýho iPhonu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty kaktusáci jsou z ajfouna :). Fotí moc pěkně.
      Tak ať je brzy lépe!

      Vymazat
    2. Díky! Dneska ty mobily fakt fotí obstojně.

      Vymazat
    3. Jo jo, není to špatný.

      Vymazat