čtvrtek 5. listopadu 2015

Nestresuj!

Umím zařídit, že vás stres alespoň na chvíli přejde. Slibuju.

Na jaře mi ve Francii v jednom papírnictví padly do oka krásné omalovánky pro dospělé, a netrvalo to dlouho (překvapivě) a už jsou k dostání i u nás. Čehož se nelze nezúčastnit, protože i já sama svoje radosti, smutky a bolesti rozmalovávám. Příspívám tedy pěti myynovskými kousky, které jsou tištěné na profesionální akvarelovou čtvrtku.

A akvarelová čtvrtka unese nejen nápor pastelek, ale i vodovky nebo vodové fixy, případně vodové pastelky.

Já dávám do placu šablonu, vyřádit už se musíte sami. A to je fér.




Takže tu máme Louku, Květináče, Sýkorky, Srdce a Kočičí agenty. Dodatečně jsem po focení ještě dodělávala v počítači kolem každého motivu tenký rámeček. Vypadá to líp.








A kdo mi po případném zakoupení pošle obrázek s vymalovaným motivem, budu moc ráda a věčná sláva na facebooku ho nemine.

A teď jdu na to poslední pexeso. Johohooo!

16 komentářů:

  1. Super napad. Srdce a louka nej. To je na klasicke A4 ?

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, ano, A4. Zapomněla jsem to tam napsat. Díky za dotaz.
    Pro mě jsou nej Kočičí agenti :).

    OdpovědětVymazat
  3. Bezva! Já dostala nějaký antistresový omalovánkový sešit k narozeninám, ale nemám na něj čas, asi nejsem ve stresu. :-) Nenaznačíš, jaké bude další pexeso? Chtěla jsem objednat do krystalové, ale čekám, že se mi i to nejnovější bude pro někoho hodit...
    (zítra už se snad konečně dostanu na poštu. Jsem napnutá!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hádám, že poslední pexeso bude voňavé ;)

      Vymazat
    2. Tys viděla Instagram, přiznej se :)))).

      Vymazat
    3. Veroniko, vydrž tak 14 dní a bude to venku! :) Doufám.

      Vymazat
  4. Kočičí agenti jsou boží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ti mě pobavili, když mě napadli :).

      Vymazat
  5. Markét, jsou boží! Chci je všechny!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké. Sýkorky a kočky na padáku by byly myslím použitelné i jako vyšívací motiv :)

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní!
    Kočičí agenti jsou super! A louka a ♥ a všechny prostě :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Kočkoagenti jsou bezva..
    A pro větší stres louka.. Jednoznačně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nebo srdce. To je extra třída uklidňovák! :D

      Vymazat