sobota 7. listopadu 2015

Music Inspiration #82 - Amy Winehouse

Amy nesmí  v Inspiracích chybět!

A konečně jsem viděla i film Amy, který nebyl tak strašně hustý, jak jsem si myslela, že bude. Bylo mi jí líto, měla jsem vztek na jejího otce, obdivovala její nekonečný talent a říkala si, že by to stejně dřív nebo později dopadlo špatně, protože ta holka neměla evidentně žádný pud sebezáchovy. Co však rozhodně měla, byl špatný vkus na chlapy.



Zdroj www.pleaskillme.com


Co vybrat? Co vybrat? Co, sakra, vybrat?


Back To Black (Back To Black, 2006)



In My Bed (Frank, 2003)



3 komentáře:

  1. Jestli můžu, pustte si Karise Eden.
    Když jsem zavřela oči, slyšela jsem Amy...a říkala si, tam bude 100kg černoška s hlasem, že by to při gospelu zbouralo kostel...a ona tam 18i19i? letá holčina...
    A to jak zazpívá mou oblíbenou Ettu James....vrrrrrrrrr.
    Hezký den,
    jsem podzimní dítě, takže do těch mlh a deštů jste se s Amy trefila dokonale:-)
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://www.youtube.com/watch?v=jwvoWTN3ZUE&list=PLy-pVjNY0bPyQ7s0eUBJjVCBCG34K-R7p&index=15

      Vymazat
    2. Ó díky! Mrknu se na to! :)
      P.S. Já jsem taky podzimňátko ;)!

      Vymazat