pondělí 16. listopadu 2015

Mimo Prahu

Pár fotek z víkendu, který jsme strávili v Teplicích. Nikdy bych neřekla, že dokážu vypít tolik červenéhé vína, ale to moldavské bylo tak dobré...

Páteční akce v ústeckém Činoherním klubu na podporu integrace cizinců v Ústeckém kraji. Obě balkánské kapely byly skvělé, ty rytmy mají v sobě tolik energie! Hráč na akordeon byl slepý a basista měl charisma jak bejk. Pilo se červené víno z Moldavie a jedla balkánská kuchyně. Přišla ohromná spousta lidí a tančili. Jen rakii do mě nikdo nedostal... Té jsem se obloukem vyhla.

Sobotní dopoledne na hřebenu Krušných hor nad Teplicemi. Mám to tam tak ráda! Málo lidí, širé pláně, opuštěná stavení. Ticho, silný ledový vítr a přicházející déšť. Krušné hory se mi nikdy neokoukají.





A večer s tátou. Očichávání dřeva. Zvítězil cedrový klacík jako adept na nejvoňavější dřevo. V těsném závěsu smrk, borovice a něco, co smrdělo víc po myšině, než po dřevě. Už si nevzpomínám, co to bylo přesně za strom. Celý večer jsem měla přilepený nos střídavě na cedru a na smrku. Trochu úchylka.

8 komentářů:

  1. Ach Balkán! ... Krušné hory mám zatím neprochozené, ale co není, může být :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krušné hory, zejména pak ty nad Teplickem, můžu jenom doporučit. :)

      Vymazat
  2. Děkuji za inspiraci, nadchlo mě hlavně to málo lidí. A ta voda :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bezva fotky:) a máš pravdu, moldavské víno je výborné!:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo?! Já si říkala, že se mi to určitě jenom nezdá :).

      Vymazat
  4. Krásné fotky. V Krušných horách jsem se narodila, v Krušných horách žiji ... objektivně musím říct, že jsou to nejkrásnější kopce u nás :). J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám stejný, zcela objektivní, názor :).
      Zdravím krajanku!

      Vymazat