středa 25. listopadu 2015

Malý český zázrak

Tak jsem si rozšířila portfolio přírodní kosmetiky o druhou (!) značku, kterou jsem ochotná používat. Alelujá! A o to větší radost mám, protože to je kosmetika česká. Třikrát hurá.

Prvním přírodním hrdinou je Dr. Hauschka a tím druhým se stal Dr. Havlík. Že bych byla na doktory?

Líbí se mi balení, grafika. Druhá věc, složení, se mi líbí ještě víc. Žádná ropa. Ach. Díky!

A to, co mě dostalo a chci, aby bylo ráno alespoň třikrát denně, chci to snídat a mít to i jako parfém, je BIO Ranní maska čistící. To potřebujete!

Takové nakopnutí pleti, jako dokáže tahle voňavá věcička, ještě nic nepřekonalo. Panáka kávového koncentrátu na to! A zajíst to guaranou.

Moje nadšení je veliké. Protože: je to první věc, kterou si po probuzení na sebe napatláte a krásně to voní (po bylinkách). Den tedy už nikdy nezačne špatně. Po uplynutí tří minut, v mém případě i kolikrát deseti minut, to setřete šetrně květovou vodou nebo minerální vodou ve spreji a budete mít pleť jak dvacítka. Nekecám. Hladká, svěží. Díky, to můžu. Pokračujete krémem.

Já jsem si u Havlíka pořídila i jeho Přírodní zázrak, což je bylinná mastička. Příjemná na promaštění suchých míst, rtů, atd. A potom ještě denní krém Krásná paní (na Krásnou slečnu už nedosáhnu, fňuk), ale ten ještě odzkoušen nemám, neb dodělávám zinkový krém SynCare, co jsem si pořídila na jaře (!) kvůli jarním alergiím. Ten jediný dokázal díky aktivnímu zinku zmizíkovat červené pylové fleky. A taky příjemně hydratuje.

Takže tu jsou fotky, tu jsou důkazy. Havlíkům přeji hodně štěstí a spoustu spokojených zákazníků. Do Španělska kupuju pro zichr hned tu největší tubu čistící masky, nebudu riskovat, že mi tam uprostřed olivových hájů dojde. Tak.




Balíček jsem fotila 26. října a kupovala si 30ml tubu masky. Teď tam je ještě minimálně třetina a používám ho fakt denně. Takže docela dost vydrží.

Už jste od Havlíka také něco vyzkoušeli? Můžete něco doporučit nebo naopak nedoporučit?

34 komentářů:

  1. Nezkoušela, čekala jsem právě na tvoji recenzi. Až vymažu, co mám aktuálně doma, jdu do Havlíka. Bylinky a CZ, no nekupuj to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, za mě fakt dobrý a já jsem zrovna ta, co nesnese jen tak něco. Většinou to odskáču ekzemem nebo něčím podobným, ale tohle mě opravdu potěšilo :).

      Vymazat
  2. Nezkoušela, používám čistící masku Dr. Hauschka, ale tohle mě zaujalo! Takže na to musím kouknout zblízka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni, podle mě budeš spokojená. :)

      Vymazat
    2. Na první mrknutí dobrý! Počkám tedy, co řekneš na krém Krásná paní a potom s chutí vyzkouším. Když srovnáš čistící krém Hauschka a tento, který je lepší?

      Vymazat
    3. Podle mě se to nedá vůbec srovnávat. Zatímco Hauschka čistící krém je hodně olejnatý a hutný, a fakt mi sedí večer po celém dni, uplně mi to dělá dobře se tím "obrousit" a jít spát, tak ten Havlík je velmi lehoučký, takový našlehaný a vodový, na ráno naprosto ideální. A vůně je vyloženě aromaterapeutická a povzbuzující.
      Dám vědět co a jak s tou Krásnou paní. Na tu se moc těším, ale zdá se, že ropný SynCare je bezedný :)))).

      Vymazat
  3. Díky za tip! Přírodní kosmetiky není nikdy dost. Proštuduju a vyzkouším;-). (Předpokládám, že na zvířátcích ji netestují?) P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajaj Petro, to jste mě zaskočila. No, můžeme vznést dotaz.... :)

      Vymazat
    2. Už to studuju... Nikde to není primárně napsáno, ale pochopila jsem, že když má výrobek značku CPK Bio, tak by testovaný být neměl... Nicméně jim napíšu:-). Ještě jednou díky za tip;-). P.

      Vymazat
    3. Právě jsem odeslala email s dotazem :). Tak uvidíme.

      Vymazat
    4. Aha, tak dotaz, ačkoliv byl adresován na dvě adresy dam z managementu, zůstal nezodpovězen. Tak nevim, co si o tom myslet.

      Vymazat
    5. Já byla úspěšnější, napsala jsem jim na Fb a bylo mi odpovězeno, že tato kosmetika je testována pouze na lidech:-). Takže za mě dobrý:-). P.

      Vymazat
    6. No vida! Tak aspoň na fb reagují, když ne na emaily, které mají v kontaktech :).

      Vymazat
  4. Už dýl o něčem od nich přemýšlím a asi i pořídím :) díky za pošťouchnutí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám a taky jsem nadšená!:-) Mám k tomu i krásnou slečnu a nadšení je podobné. Vždycky se na to kombo ráno vyloženě těším!!:-) Teď jsem pořídila ještě šampon 13 bylin a tam teda trpím jak zvíře a přemýšlím, jestli jsem pořád ještě v té přechodné době ze silikonů na přírodno, nebo mi ten šampon porstě nevyhovuje. Krémový kondicionér s arganovým olejem je taky fajn:-) Já jsem ještě mimo samozřejmě samotné výrobky, nadšená ze zákaznického servisu. V Brně otevřeli mini obchůdek a ty paní/slečny tam jsou skutečně zlaté!:-)

      Vymazat
    2. Já se do obchodu v Praze teprve chystám. Myslela jsem, že kamenný obchod nemají, tak jsem to objednávala poštou. :) Ale těším se!
      Se šampóny je to někdy těžká věc. Silikonové už nepoužívám druhým rokem, ale nemůžu říct, že by mi každý přírodní šampon seděl. Zatím mám uplně nejlepší pocit z mandlového Alverde z DM drogošky.

      Vymazat
    3. No protože třeba o tý masce by mě ani nenapadlo uvažovat a zní to moc příjemně :)

      Vymazat
    4. Je výborná i aromaterapeuticky. Mám z ní pak dobrou náladu :).
      Tak třeba pak dej vědět, jestli jsi taky spokojená :).

      Vymazat
    5. Hmm...to zní slibně pro terapii mých jinak neřešitelných zombie stavů v půl šestý ráno :)

      Vymazat
    6. A ještě k šamponům, dva roky požívám tuhé šampony od Bon Savon z fleru a jsem moc spokojená, vlasy mám o dost lepší než s čímkoliv předtím...teď ale zvažuju, že vyzkouším ten marocký jíl, jak se tak leckde vyrojil :)

      Vymazat
    7. Aha aha, tak to ještě neznám, ale mám čerstvě objednaný lipový šampon z Fleru, přírodní, tak jsem na něj moc zvědavá. Protože já a šampony, to je taky kapitola sama pro sebe... .)

      Vymazat
    8. ...že by téma některého z dalších článků? ;)

      Vymazat
    9. Já nevím, já ty články dopředu nijak neplánuju. Jsem blogerka na prd :).

      Vymazat
    10. No tak to já jsem taky :) protože frekvence mého psaní je značně variabilní a pokud mám něco naplánované, tak to píšu půl roku protože dost dlouho mi stačí jenom vědomí, že jsem se rozhodla o tom napsat. Viz výlet do Ameriky v červnu, prosím pěkně, ze kterého nemám ještě ani vytříděné fotky :D

      Vymazat
  5. Na tu masku se taky už tak půl roku chystám, asi do ní vážně půjdu (taky jsem čekala na tvoji recenzi)... jen nevím - používáš čisticí krém od Hauschky? Já právě jo, tak si nejsem jistá pořadím.... asi nejdřív čisticí krém, pak masku a pak olejíček (používám místo krému), že? (se mi z tebe pomalu stává kosmetický guru :) Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alen, čoveče, já jsem ráno Hauschkovi nevěrná. Dám si masku, setřu jí micelárku, micelárku setřu minerální vodou ve spreji (bo moje kosmetička říkala, že je potřeba setřít micely, které navázaly nečistoty) a pak dám denní krém.
      A večer jedu čistící krém, micelárka, voda, olej. A obden pod olej dávám noční sérum od Hauschky.
      A jak ti to funguje? Dobrý? Nebo mě proklínáš? :)

      Vymazat
  6. aha, no pouvažuju, že bych dávala hauschku jen večer :) Já jako vodu používám čistou růžovou od purity vision. Funguje mi to dobře, díky, bo si bezva :) Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. :) Dík!
      Já jsem tu vodu začala používat relativně nedávno, protože jsem nevěděla, že se má micelárka smývat. (Věřila bys, že jsem původně napsala smívat a opublikovala to? Už blbnu.) Nikde jsem to nikdy nečetla. No ale zase jsem konečně našla využití pro všechny ty vody ve spreji, co jsem měla doma na hromadě, protože bývají v létě zdarma k časopisům a já je stejně zapomínala používat. Ale minulý týden jsem si objednala na Fleru přírodní kosmetiky včetně květové vody z růží a na tu se moc těším.
      Tak mávám z Troji a posílám pac :).

      Vymazat
    3. věřila, já dělám takové věci pořád :) :) ... z fleru... od zelené větévky? Můj nej prodejce! Měla jsem jejich levandulový hydrolát - úžasný a používám jejich šampony a mýdla. Alena (už dám pokoj, já si tu povídám o kosmetice a děti pláčí :) :)

      Vymazat
    4. Jooo, přesně, od větévky! :))) Narazila jsem na ní náhodou.
      Musíme si přeci občas alespoň trochu popovídat... ;)

      Vymazat
    5. Jé, tak pak napiš, jak se ti líbí, já je fakt miluju, absolutně nejpřírodnější kosmetika a hrozně milí lidé :) A ty jejich kuličkové parfémy - mám lípu.... úžasná věc. pac a pusu. Alena

      Vymazat