úterý 20. října 2015

Zvykáme si na sebe

A takhle to teď u nás chodí celý den.

Dokud nepřiletí straky.



10 komentářů:

  1. jé ty jsou slaďoučký:)a teď mi řekni...teda:moc by mě zajímalo, jak se dá v bloggeru udělat tento "trik"!taky chci poskakující obrázky!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má milá, to není blogger, to je photoshopí kouzlo! ;)

      Vymazat
    2. Tak to já taky :(. Zrovna jsem se na to chtěla zeptat:-D.
      Ale je to krásný!

      Vymazat
  2. Juj, tak toto je skvělý!!
    Já si pamatuju, že nám se jednou na balkóně uhnízdil holub a holubice, a normálně snesli vejce a vyseděli mladé..bylo úžasné je pozorovat..

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To muselo být hezké. Akorát já ty holuby nějak jako uplně nemusim... :)

      Vymazat
  3. To je hezké. My je lákáme do ptačího hotelu, ale asi špatně vaříme ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jim v neděli objednala supr handmade krmítko z červené keramiky. Jestli do toho nebudou lítat, dostanou do zobáku :D.

      Vymazat
  4. Tak ty jsou úžasné! My máme na sýkorky občas štěstí s Eli ... a ještě nás venku hodně baví straky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strak je v Praze strašně moc. A taky sojek. :)

      Vymazat