pondělí 26. října 2015

Vždycky jsem chtěla být v časopise

Profesionální make-up, vlasový styling, světlo zepředu, žádné vrásky a nos jako knoflíček. Cvak, cvak. K tomu oduševnělý a všemi mastmi mazaný rozhovor...

Tak to pardón, to se nestalo. Do světa periodik jsem se vetřela totiž jinak. Ilustracemi.

Prďáckej časák je novinka v časopisím světě a je určený dětem. A moje téma bylo čokoláda (trochu mučení při kreslení, ale přežila jsem to a nenaslintala si na čtvrtku).

Uvnitř najdete kromě čtení i hry, vystřihovánky, omalovánky nebo si můžete s mrňousama zacvičit jógu.

Časopis seženete tu a takhle, adresa webu je www.prdackejcasak.cz



Dvakrát dvě strany byly věnované čokoládě a tam jsou i moje obrázky.


12 komentářů:

  1. Já myslím, že jednou prijde i ten profi makeup a predni svetlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi, to by bylo dost legrační...

      Vymazat
  2. Hele, s tebou se roztrhl pytel =), kniha, časopis..je to úžasný =) no a k tomu ještě téma čokoláda.. Cestou z oběda mrknu někam do PNSky =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Roztrhl, ale to jenom dozrávají všechny ty věci, na kterých jsem pracovala během roku :).

      Vymazat
  3. A já čekala ten profi mejkap.....:-)) Dobře ty!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi, tohle je lepší než mejkap! :D

      Vymazat
  4. Náhodou, tohle je krásné entrée do světa časopisů! :-)
    Musím si (teda vlastně Elišce) ho objednat (bo pochybuju, že bude v trafice i tady u nás), vypadá suprově!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, kam to všude rozdistribuovali, ale když si napíšeš, určitě ti ho rádi pošlou.
      Díky! :)

      Vymazat
  5. Mě by od tebe bavily kromě ilustrací i články. Líbí se mi, jak píšeš, baví mě to.

    OdpovědětVymazat