úterý 13. října 2015

Snad mě za to nepomluvíte

Moji drazí, já vím, že jsem byla ta, která se na konci srpna rozčilovala, když se někdo zmínil o podzimu. Přesto si teď, na počátku října dovoluji přijít s vánočními blahopřáními. Taky vím, že je to pruda. Omlouvám se a doufám, že se vám moje letošní vánoční kolekce bude líbit.

Každý rok se snažím mít vánoční obrázky trochu jiné a jak to tak zpětně pozoruju, mám radost z toho, že se ty moje ilustrace pořád uvolňují a přestávají být tradiční co do barev, tak i do motivů. Začínala jsem před třemi lety s perníčky a zeleno-červenou grafikou, pokračovala minulý rok perokresbou srnky a letos už je to úlet v podobě růžové srnky a modrého ježka (o zelené veverce ani nemluvím). Možná to někoho mate, možná znechucuje, ale já z toho mám fakt radost. (Radost s toho, že se moje mysl otevírá.)

Blahopřání v obálce jsou populární a protože je tisknu doma, mám obrovskou svobodu v tom, jak je udělat. Plus, kdo dává jmenovky na dárky, tak má u mne také z čeho vybírat.

Jak už jsem psala minulý týden (možná už předminulý), objednávky budu přijímat zhruba do 10. 12. Když se všechno zadaří, Pražáci budou moci během mojí nepřítomnosti nakupovat bájmíní blahopřání v dílně Ema Mamisu, kde je moje nejmilejší Bára s Petrou budou mít po dobu mojí nepřítomnosti k prodeji. Pokud se zadaří ještě víc, bájmíní látky budou k prodeji ve Veverkově u Kdotokdyslyšel. Ale to hodně záleží na tom, zda vyladím svoje časové možnosti s časovými možnostmi tiskárny.

Blahopřání zatím reprezentuje 8 kousků:

Šikovná bruslařka (protože umí vybruslit péefko, což na fotce moc vidět není, ale ve skutečnosti ano.)

Kluk v kulichu (u toho jsem si vzpomněla na svého nejmladšího bráchu, mám pocit, že taky na sáňky cosi nakládal, když jsme byli malí.)

Srnečka ve vánici.

Srnečka obdivuje vánoční ozdoby (tady se mi bohužel díky tomu názvu pořád vkrádá na mysl obraz Františka Ringo Čecha s názvem Zvířátka obdivují píču. Nemůžu si pomoct.)

Veselý sněhulák (no dobře, ten je tradiční).

Veselé ozdoby

Ozdoby se zbláznily (Neptejte se.)

Kartičky jsou takové:

Hippie vločky

Jedna hippie vločka
Zvířátka

Srnečka ve vánici.
Každý rok si říkám, že si koupím na ty kartičky řezačku. Ještě jsem to neudělala a nebudete tomu možná věřit, ale já skutečně ty kartičky jednu po druhé vystřihuju nůžkama. A každý rok si také říkám, co je to za blbost, když na to nemám čas. Ale pak přijde ten rychlý studený večer a já si sednu s těma nůžkama k lampičce a hrozně mě to baví. Takže ani tenhle rok jsem řezačku nekoupila.


P.S. A ne, aby vás někoho napadlo hlasovat pro můj blog na Blogerce roku, do jejíž nominace jsem se nějakým nedopatřením dostala! Ještě by se mohla stát nehoda a já bych se ocitla v jedné mítnosti s lidma, ze kterých by mi mohla smíchy třeba prasknout bránice (a nebo jim ze mne). A to fakt nechcete. A já taky ne.

12 komentářů:

  1. Myyno, prskám smíchy u posledního odstavce. Zrovna jsem totiž dočetla jiný blogový příspěvek, kde jsou čtenáři ponoukáni k hlasování. Ty se mi líbíš. :-) (nemám ráda hlasování, ankety, nehlasuju, neposílám).
    Bruslařka a kluk v kulichu u mě vedou aneb taktrochuladovskázima.
    Ozdoby mi připomínají mé počmárané sešity během přednášek. Naposledy jsem si podobně čmrkala během rodičáku ve školce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze čmrkání (pro mne nové slovo! moc pěkné :) ) často vznikaj ty nejlepší nápady. ;) Ty ozdoby jsou trochu divočina, ale co už, hi hi.
      Blogerka roku v našem malém českém rybníčku je pravý "jarmark marnosti".

      Vymazat
  2. To je všecko zas tak hezký! U mě vede kluk sáňkař a růžová srnka ;) Ty jo.. ale ten řezák, to je super věc ;) Já to má nůžkama vždycky děsně křivý :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že je řezák super. Já to vím! :))))

      Vymazat
  3. Tak dobře, ale jestli budeš zlobit, tak pro tebe budu hlasovat! (Samozřejmě jsem si vygooglila ten obrázek Ringo Čecha... mno...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělej si co chceš. Demokracie, neasi.
      Ringo je dada. :)

      Vymazat
  4. Pokud se neurazíš, jednu řezačku bych Ti poslala.
    Mám jí doma a vůbec nepoužívám, u Tebe by jí bylo líp.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, to jsi hrozně hodná, ale s díky odmítnu. Já bych ten řezák stejně používala jen kvůli vánočním kartičkám a zbytek roku by neměl užitek. Ještě jednou díky a měj se krásně! :)

      Vymazat
  5. Téda, Ty jsi letos rychlejší než supermarkety:-)!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevěřim! Fakt jo? Já zaslechla, že ty pražský už vánočně masírujou.

      Vymazat
  6. Joj, ty jsou krásné!
    "Jarmark marnosti" :-D :-D :-D
    O přednostech řezačky tedy pomlčím :-)
    Já využívám přáníčkové základny, ty bys ale musela poštelovat k tisku ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, tiskárnu mám poštelovanou na blahopřání, ale ty kartičky, ty už jsou moc mini. Nezbývá, než stříhat a nebo řezat ;).

      Vymazat