čtvrtek 1. října 2015

Říjnový kalendář na plochu

Říjen! A já nezapomněla a mám tu pro vás volně ke stažení další kalendář na plochu počítače.
Klikněte si na obrázek a stáhněte si ho k sobě do počítače pravým tlačítkem na myšce. Tak.

Přeju všem krásný a inspirativní měsíc!

14 komentářů:

  1. Ten je krásný! A já jsem si říkala, jestli bude, nebude, zapomene, nezapomene... Díky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hotovo, děkujeme! Tentokrát ani nemusím uklízet plochu, cha chá!

    OdpovědětVymazat
  3. jupíííí, včera jsem smutně stáhla ten zářijovej, takže jsem nadšená! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, děkujeme, vypadá to na té ploše hned uklizeněji!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera nejnádhernější, hned je mi v práci líp :-)

    OdpovědětVymazat
  6. také děkuji....krásné :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ó děkuji! Uvádíš mě do reality, já se zasekla v srpnu a ups ... dneska ráno mráz a já musela škrábat okno. S Tebou aspoň vím, co je za měsíc :-))))

    OdpovědětVymazat
  8. Bylo mi ctí a národním svátkem ;). Tak zase za měsíc! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezkej, líbí se mi ty barvy :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já až dneska, ale hnedka mi je veseleji :-). Díky moc, pokud to nevadí, tisknu si je a dávám doma na zeď. I tam jsou krásné... m.

    OdpovědětVymazat
  11. Rádo se stalo! :)
    Dělejte si s tím, co chcete :))))
    Ať slouží ;)

    OdpovědětVymazat