pátek 30. října 2015

Řeka

Životní rytmus městečka přizpůsobený majestátní řece Pád...

Kniha od nakladatelství Labyrint. Ilustrace od ceněného italského ilustrátora Alessandra Sanny.
Ilustrace jsou rozdělené do čtyř ročních období a mně se paradoxně nejvíc líbí zima. Knížku jsem si neváhala koupit a dobře jsem udělala. Bonusem je, že originály akvarelů jsou momentálně k vidění ve Villa Pellé.

Na vernisáž jsem sice nešla, ale hned druhý den jsem si ilustrace ke knize ve vile Pellé prohlédla. Je to jemná práce akvarelem na špičkovém papíře a překvapilo mě dodatečné rytí do papíru, kterým ilustrátor parádně vystihl atmosféru za deště, hvězdnou oblohu a nebo sněhovou nadílku.

Nehledě na to, že málokdo má asi ty koule na to si do hotového akvarelu rýt jehlou nebo něčím podobným. Prostě zenový mistr.

Výstavu ve Villa Pellé můžu jenom doporučit. Navíc, je tam jedna příjemná věc - výstava je zdarma. Trvá ale už jen do této neděle! (A pak tam bude jedna strašně parádní záležitost, na kterou se hrozně těšim.)







Alessandro Sanna, Řeka, nakladatelství Labyrint 2015

Alessandro Sanna, Řeka, nakladatelství Labyrint 2015

Alessandro Sanna, Řeka, nakladatelství Labyrint 2015

Alessandro Sanna, Řeka, nakladatelství Labyrint 2015

6 komentářů:

  1. Úžasná koloristika, opravdu skvělá práce. Díky za tip.
    Na živo je na živo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Měla jsem nos přilepený na skle a studovala to uplně bez dechu. (Nakonec, dýchat jsem stejně nemohla, jinak bych ty obrazy zafuněla :D.)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Tohle uplně stačí :). Krásné, že jo?

      Vymazat
  3. jako neodborník říkám Nádheraaa...:)
    PS: povídky přečteny...u páté Růženka spala....rozesmáli mě i dojali, obrázky se líbili. Děkuji! I když krátké tak po delší době jsem si stihla něco přečíst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo je vlastně odborník? Podle mě je to pocitová záležitost... :)
      Já ty povídky četla kvůli ilustracím asi desetkrát a pobavily mě taky. Pokaždé :). Krátké jsou kvůli té výuce. V originálu to bude určitě lepší a delší.

      Vymazat