pátek 2. října 2015

Ráno

Další pátek, dny jsou krásné a těm ránům odpouštím mrazivost pro jejich půvab. Říjen bývá nádherný, obzvlášť tady, kde bydlíme. Vpravo od domu se totiž rozprostírá obrovský sad, který říjnové slunce pečlivě barví do podzimních odstínů. Ráda to pozoruju.

Výhled na Prahu má nádech do šeda, ale to ranní světlo ho půvabně prosvětluje a mrakodrapy na Pankráci tak vypadají jako obrázek z jiné planety.





Užijte si víkend, má být teplý a slunečný. Mě, zdá se, napadl nějaký fujtajbl a tak nejspíš celý víkend prosedím preventivně doma, abych mohla být příští týden za juru.

12 komentářů:

  1. Takový výhled si užívám z okna autobusu cestou do práce. Souhlasím, rána jsou tu krásná (i odpoledne a večery). Bydlíme prostě v nejkrásnější části Prahy ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PS: chce to slivovici, burčák, med a citron v jakémkoliv pořadí :)

      Vymazat
    2. Včera večer jsem do sebe lila u seriálu rum Diplomático :). Sice jsem spala jako miminko, ale ráno mi zas bylo blbě. Takže jedu do Billy pro zázvor a citron, med máme. :)
      Je tu krásně, to souhlasím, akorát tu není žádná kavárenská kultůra, což me trochu mrzí. Ale opravdu jen trochu. ;)

      Vymazat
    3. Zázvor, děkuji za připomenutí - po dnešku je můj večerní program jasný - peřina, čaj, med a rychle poslat někoho pro burčák :)

      Vymazat
  2. krása, závidím, já čumím do hnusné bruselské ulice :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neeee, v Bruselu jsou přece krásné ulice! Nevěřim :)

      Vymazat
  3. Tak to je krása! Tu vaši terasu vám teda fakt prudce závidím :-)
    A ať se brzy vykurýruješ!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, zatím to vypadá nadějně :).

      Vymazat
  4. Tomu říkám fakt luxusní výled. Já aspoň z jedné části koukám na les, z druhé na demolici ohyzdného hotelu u nás v centru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Demolici pozoruju u Tebe na fb. Za chvíli budete mít výhled jak víno! ;)

      Vymazat