sobota 31. října 2015

Music Inspiration #81 - The Great Gatsby OST

Nedám sem novou Adele, protože je to tuctová popina k uzoufání... Mám totiž něco lepšího.



Zdroj www.thetimes.co.uk


Teprve nedávno (sic!) jsem viděla film The Great Gatsby a kromě kostýmů mě tam velmi, ale opravdu velmi silně zaujal soundtrack. Dobře, Lana Del Rey se vyjímá a Young and Beautiful podle mého názoru není vůbec špatná skladba, jenom mě už slečna Lanička krapet leze krkem, jak furt kňourá. Já myslím, že se nemá čeho bát, s těma jejíma plastikama bude krásná nadosmrti.

Protože mám u Hudební inspirace stanovené pravidlo dvou, musím z té škály skvělých věcí vypíchnout jen dvě a to je hodně těžké. I když, s jedničkou jsem si jistá...


Je to Jack White, démon s kytarou, který má můj velký respekt. Už jsem tu skladbu slyšela asi stokrát a furt dobrý. Můžu si jí dát i po sto prvé.


Jack White, Love is Blindness (The Great Gatsby OST, 2013)




A dvojka... nejdřív jsem si myslela, že to bude Gotye, ke kterému se určitě v některé z Inspirací ještě vrátím, ale nakonec jsem se rozhodla pro Nero.

Nero, Into the Past (The Great Gatsby OST, 2013)



Žádné komentáře:

Okomentovat