sobota 10. října 2015

Music Inspiration #78 - IAMX

Jsem si říkala, že by to chtělo zase něco současnýho... Tenhle londýnský divnotyp, kterého jsem hodně poslouchala zhruba před osmy lety se chystá do Prahy se svým aktuálním albem, tak jsem byla zvědavá, kam se po těch letech posunul.

A zdá se, že si drží svojí emo linku, možná je jen krapet méně skočný než tenkrát.

Ve svém oboru alternativní elektronické smutnohudby je IAMX legendou. Hubený, vždy v černém... depresivní texty. Ale má hezký čistý hlas a dobře se poslouchá. Kdyby mi bylo patnáct, budu u těch skladeb brečet, takhle si je spíš užívám po hudební stránce.


Zdroj www.clanky.vychytane.cz

Happines (Metanoia, 2015) (Chtěla jsem sem dát Say Hello Melancholia, ale ta ještě na Youtube není.)




Spit It Out (The Alternative, 2006)


P.S. A příště vám sem fouknu formaci, na kterou jsem tancovala jako malinká a která byla mojím prvním setkáním s muzikou.

4 komentáře:

  1. V Olomouci hráli zhruba před 4 rokama...a byli naprosto famózní.
    Za mě jo. A dobře se na ně běhá....za mě srdcovka - my secret friend a president

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Praze má být, myslim, v listopadu. Je dobrej, možná i půjdu, musim mrknout na datum, jestli se mi to s něčím nekříží.

      Vymazat
  2. Už mám lístky, jeho první album The Alternative zas tak smutný nebylo a Kiss and Swallow je taky celkem taneční :-) Jsem zvědavá na to nový, po tom, čím si teď prošel mě překvapilo, že vůbec vzniklo. Už jsem myslela, že dá hudební kariéře bye bye :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to napsala blbě, smutný mi připadaj ty texty. Hudba je prima, taneční, skočná :).
      Nový album je fajn, vřele doporučuju.

      Vymazat