úterý 27. října 2015

Krystalicky čisté

Sebechvála smrdí? Ó jé, kam já bych se bez ní dostala! Nikam. Naštěstí je tohle heslo našich babiček a maminek passé a je dokázané, že chválit se je zdravé. Pro naše zatvrzelé hlavy a citlivé duše. Takže se co? Pochválím. Tentokrát za šutříky, které jsem malovala se záměrem nasázet je nakonec na pexeso.

Mám v hlavě ještě minimálně další dvě pexesa, tak je snad stihnu za ty 4 týdny co mi zbývají. 14 dní před odletem už si moc šancí na kreativitu nedávám.

Máte rádi minerály? Já hrozně. Dokonce mám ještě schovaný krásný růžový křemen, který jsem našla jako školou nepovinná v Teplicích na dvoře. Věřím v magickou moc minerálů, protože jsou celá staletí staré a to by v tom byl čert, aby z té zemské energie něco nenačerpaly do sebe.

Jakožto nejstarší dítě mám sklony poučovat, tak jsem si neodpustila každý kámen identifikovat jménem podle encyklopedie minerálů. Už se těším, jak si jednou zahraju pexeso s mým synovcem Matějem. Zatím je to marný, vítězí Krtek a mašinky. Jednou to ale přijde!







Krystalické formy minerálů jsem hodila ještě na A4 jako tisk. A nebo, pro minimalisty, mám jen křemen.




P.S. Knížku z minulého týdne vyhrála Barabasca. Ještě jednou gratuluju a posílám důkaz místo slibů.

9 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Zatim si furt vystačim s tim, co mě bavilo v dětství a tak :).

      Vymazat
  2. mám doma jedno už letité a pořád nerozstříhané minerálové pexeso, ale na něm jsou fotky a zdaleka není tak pěkné jako tohle. Už vím, koho bych s tím tvým mohla podarovat. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, myslím, že jsem kdysi někde viděla to nafocené. Hezký, ale ilustrace jsou ilustrace :).

      Vymazat
  3. Miluju šutry... fakt moc.... pamatuju se, jak jsem jako malá ráda chodila do národního muzea a nejvíce mě právě bavila expozice kamenů.... nějaká vycpaná zvířata - nic pro mě.... ale šutříky, ach (a nejlepší byly ty, na které nesmí světlo a odklápěl se jim takový poklop, to mě teda taky bavilo). Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joooo, v Národním muzeu maj super minerální exponáty! A taky mě tam bavěj hmyzáci :).

      Vymazat
    2. Ty jsou na mě moc morbidní :) :) Alena

      Vymazat
  4. A kde že se dají ty krásné plakáty na stěně koupit ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soňo, zdravím! K sehnání buď na Fleru http://www.fler.cz/shop/myyna nebo stačí napsat mi na mail jinochova@gmail.com :)

      Vymazat