čtvrtek 29. října 2015

Ilustrované vizitky

Dělám ilustrované vizitky. Není to žádné tajemství, ale uznávám, že si pod tím asi leckdo nebude umět představit, co tím chce básník říci. Tak jsem se rozhodla, že to názorně zademonstruju.

Bylo to někdy minulý rok, co jsem objevila Studio v zahradě (nebo spíš si ono objevilo mě) a přísahám na holý pupek, že už bych na kosmetiku nikam jinam nešla (důvody tady). Nehledě na to, že mám obě dámy, které Studio provozují, ve velké oblibě i tak nějak v osobní rovině.

Splnit jim přání v podobě nových vizitek byla moc příjemná práce. Hodně mě to bavilo a nakonec se vyklubala vizitka s akvarelovými listy. Moje dvorní tiskárna odvedla skvělou práci, nic není zpraseno a myslím, že se zakázka podařila.

Já tvrdím, že hezkou vizitku člověk nezahodí a o to jde.




Studio v zahradě je teď čerstvě přestěhované o pár ulic jinde než ještě před nedávnem sídlilo. Zároveň majitelka bojuje s úředním šimlem o zřízení kosmetické školy a za tímto účelem mě požádala, jestli bych neudělala pár fotek Studia, protože úřednice třímající magický štempl nutně potřebuje vidět (místo, aby zvedla zadek a přijela) jak Studio vypadá a zda tam kurzisté nebudou strádat.

No to bych řekla, že nebudou! Tenhle nádherný a provorepublikově velkorysý prostor bych brala hned, to mi věřte. Obrovská chodba, obří litinová topení s pákami na regulaci, všude parkety, špaletová okna. Musím se podělit o tu krásu, mrkejte...








Třeba se jednou zadaří a budem v takovém bytě taky bydlet...

4 komentáře:

  1. Krásné jsou! Vizitky i prostory. Takový byt mít, vrním blahem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si někdy připadám, že tam až moc slídim po všech detailech, možná začnu být brzy podezřelá :))).

      Vymazat
  2. Pěkné místo, jen škoda těch plstových lišt všude po zdech (ve kterých vede elektřina k zásuvkám a vypínačům).
    Jinak v podobném (ne až tak velkorysém) teď bydlíme a do jiného typu bych se už nestěhoval (respektive, po paneláku nebo novostavbě bych se už ani neohlédl..), prostě miluju tu historii a moc mi připomínají staré filmy s Burianem, Mandlovou apod. a má to pro mě své neodolatelné kouzlo..

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Novostavbu ale zase krásně v zimě vytopíš :)))).

      Vymazat