pondělí 5. října 2015

Další Indiánky

Ne, že bych si nedala indiánka plněného takovým tím příjemně lepivým růžovým krémem co se rozplývá na jazyku... uplně cítím, jak jemně křupne tenká skořápka čokolády...

Heleďte, ta paleo strava mi lehce leze na mozek, to vám povim. S každým stupněm níž, s ranními mrazíky, s každou studenou nohou a teplou ponožkou vymýšlím, čím vším si můžu dobít energii. Možnosti jsou, ale přípravy to chce celkem dlouhé (už jste někdy dělali lívance z kokosové mouky...? na to aby si člověk vzal dovolenou) a není to tak snadné jako čapnout čokošku nebo namazat rohlík máslem a mít klid.

Nechtěla jsem já psát o něčem jiným?

Chtěla.

Potisk s šípy se líbí, mě se taky líbí, tak jsem do indiánské kolekce přispěla ještě tričkem a dvěma batůžky-pytlíky. Jeden je mrňavý, tak maximálně na bačkůrky nebo sváču, do druhýho se vejde podstatně víc věcí, ale zas nesmí být moc těžké, aby se ty stahovací šňůry, co si hrajou na popruhy, nezařízly příliš hluboko do ramen. No ale sama ten batůžek používám a je fakt praktický. Koneckonců, nevypadá blbě ani k šatům.

Mimochodem, chytl mě zas rapl a vyklízela jsem skříně a hádejte, čeho mám nejvíc? Šatů! A co nosím nejvíc? Kalhoty. Blázinec, co?





7 komentářů: