čtvrtek 15. října 2015

Balím se do bavlny

Včerejší odpoledne jsem strávila lezením po kolenou, odměřováním a funěním nad přivezenýma látkama, které jsem potřebovala rozstříhat na jednotlivé objednávky.

Jak já bych chtěla mít ten lehkoruký grif prodavaček metráže, které jen tak, jako by mimochodem, téměř jako ve stavu bez tíže otáčejí při měření látky dřevěným pravítkem a vypadají u toho elegantně jak mažoretky!

Já, já mám odřená kolena.

O tom, že bych chtěla stříhnout jedním tahem jako ony, ani nemluvím.

Ale jsou tu nové motivy! I když vlastně ne. Jsou to ty motivy ze září, které jsem jenom jinak upravila. Muselo to prostě ven z hlavy. A pro tento rok je to vše. Nechci přesytit zákazníky a rozhodně chci zachovat výjimečnost téhle metráže. Moc ráda bych udělala něco pro děti a moc ráda bych do designu zapojila vodovkové prvky a perokresbu. Však na to bude ve Španělsku času dost. Budu si užívat toho luxusu mít na všechno dostatek času. A tak vznikne jarní kolekce látek.

Zase Beskydy, tentokrát v moderním duchu (příběh proč Beskydy, najdete tu). Bílý podklad, nenápadné puntíky. Růžový a šedozelený. Včera mi psala nějaká paní k objednávce na Fleru, že jsem ji udělala velkou radost karlovským kostelíkem. Ano, paní je z Velkých Karlovic. A mě to hrozně potěšilo.


A zase sýkorky (první látka se sýkorkami je tady). Ale tentokrát trošičku, maličko, krapítek monstrózní. Mají velikost asi 7x12 cm. Byly rozebrány téměř okamžitě a já myslím, že to bude pro všechny majitelky velká výzva. A těším se na výsledky.



Gramáž je 145, šíře 150 cm a je to bavlněné plátno. Cena 430 Kč/m. Látky se dají koupit na Fleru a nebo mi napište email na jinochova@gmail.com. Pokud chcete fakturu vystavit na firmu, napište to, prosím, do poznámky.

4 komentáře:

  1. Sýkorky jsou nejhezčí :-) Ale já se těším na jarní kolekci, pač sýkorky budu mít na legínách a velmi jsem zvědavá na tu perokresbu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme, třeba ze sebe nakonec ani nic nevydoluju. Kdo ví... :)

      Vymazat
  2. Jsem take sykorci fanousek :) Uplne nejvic by se mi libil sykorci uplet...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky. Ale ten není v nabídce materiálů, bohužel :(.

      Vymazat