úterý 1. září 2015

Záříjový kalendář na plochu

Se zářím zahujuju období kalendářů na plochu počítače.

Začínám peříčkově. Nemohla jsem se rozhodnout, který si vybrat, tak publikuju oba. Stačí si na obrázek kliknout, abyste dostali plnou velikost a pak si ho stáhnout k sobě do počítače. Prostě klasika.






16 komentářů:

  1. Myyno, tohle je totálně boží!

    OdpovědětVymazat
  2. Super! Kalendáře si na plochu dávám už nějaký rok. Vzhledem k velkému množsví ikon jsem si od tebe vybrala ten první.

    OdpovědětVymazat
  3. No to je krása! Aspoň sdi udělám zase pořádek na ploše. Díky Ti!

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji moc za krááásný kalendář a i za příležitost k úklidu na ploše :-D

    OdpovědětVymazat
  5. super nápad, v práci mi to bodne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Och, krása, už stahuju :). Díky!

    OdpovědětVymazat
  7. Jéééééé! A protože to máš dřív než Gennine, tak už jsi na ploše, cha!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné! Já stahovala kalendáře od Gennine's Art, ale teď mám takový nepořádek na ploše, že to nemá už pár měsíců cenu... Že bych si tam uklidila? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak jsem ráda, že jsem vám nejen udělala radost, ale ještě jsem některé z vás donutila uklidit si na ploše. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Překrásný...peříčka jsou moje krevní skupina. Díky moc, Martina

    OdpovědětVymazat
  11. krásné.....už je to na ploše.....moc děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
  12. mám ho (v práci), díky, radost! bude i říjen?

    OdpovědětVymazat