čtvrtek 17. září 2015

Velmi přiléhavé sýkorky

Dalo by se říct, že to jsou sýkorky, které se od vás nehnou.

Legíny podle mého vlastního návrhu. Šité v Kalifornii. Mít na zadku made in USA, to už je v dnešní době panečku slušnej hardcore...

Jsou kvalitně ušité a díky zvýšenému pasu mi nepřeštípnou bůček vejpůl. Good!







Join, or die. Yes!




Nejsem teda uplně modelka, ale je fér ukázat ty legíny celý. Myslim.

50 komentářů:

  1. Ty jo, spadla mi brada! Ty jsou tedy hodně dobrý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně spadla taky. Čekala bych všechno, jenom ne něco, co tak pěkně sedí :))).

      Vymazat
    2. Já si moc netroufám. Pořizovací cena je 35 dolarů. Když si k tomu přidám alespoň stovku, hnedle budou stát skoro tisíc... a to za předpokladu, že je budu objednávat jednou měsíčně, když ms Society6 poštovné zdarma.

      Vymazat
    3. Jsou skvělý, i ty ostatní, co tam máš. Asi si jedny objednám. Kdy mívají to poštovné zdarma? :-)

      Vymazat
    4. PS: Ta cena mi nepřijde nijak hrozná. Legíny youngprimitive, které tu docela frčí, stojí taky bezmála 900.

      Vymazat
    5. Marki, mám dvoje legíny od YP a cena á 890 Kč. Takže to bych neřešila. Kdyby se Ti sešlo víc zájemců a dělala objednávku, tak na mě pamatuj, jo :-) A vůbec se neostýchej si za ně nechat zaplatit, vždyť je to Tvůj originál!

      Vymazat
    6. Jste mě teda překvapily, že byste do toho šly. Tak pojďme udělat hromadnou objednávku, nemusíme čekat na poštovné zdarma, když nás bude víc, tak se to rozpustí do té stovky provize, co bych si vzala.
      Napište mi jinochova@gmail.com.

      Vymazat
  2. Wow! Jsou nejvíc nejlepší!!!! Bomba!

    OdpovědětVymazat
  3. Ooooooooooooooooooooooooooooooooooo,
    tak ty si vem v úterý,

    jsou Umění!
    A ty taky, krásko!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Wháááát??? Hustý! Chci taky! A milijón plusovejch bodů za ten zvýšenej pas, třeba zmínění youngprimitive do legín strkaj gumu, což se s mým poměrem zadek-pas prostě nedá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, přesně, tu gumu v pase jsem zapomněla zmínit. Tak já nevím, Markét, nechceš ten prodej tady ještě zvážit? :-)) Ale zase pak nebudou legíny tak jedinečné, no...

      Vymazat
    2. Rozhodně jsem pro! Protože u YP se mně ta guma v pase taky nelíbí. No vidíš, už nás tu pár zájemců je :-)))

      Vymazat
    3. No tak oki, děvčata, já vám je mileráda objednám! Napište mi mail, domluvíme se tam, páč takhle přes blog to neni uplně přehledné ;). Díky!

      Vymazat
  5. Krásné, boží !!!! Takové sehnat, oblíznu si všech deset ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Objednám, jestli se Vám líbí... :)

      Vymazat
  6. No neke! Dost dobrý. A chci vidět celou modelku ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To radši ne... A nebo víš, co? Tak jo, někde na pivu, což? ;)

      Vymazat
  7. Skvělé!!! Nádherné! Já si taky nedávno ušila jedny ptáčkové a nenosím teď jiné! :-) http://princavecernice.blogspot.cz/2015/09/leginy.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc hezké! Ale ty jsou z úpletu, že? Tyhle co mám, to je čistá umělina :). Ale aspoň se nevytahají, což ty úpletové na kolenou dělaj a nebo já jsem na to měla teda velkou smůlu.

      Vymazat
    2. Ano, je to úplet v bio kvalitě, ale je to vyšší gramáž, i když s povolenými koleny je samozřejmě třeba počítat ;-) Ještě mám tip na legíny z uměliny a to dokonce vyrobené v Čr - Litex, mají pár zajímavých vzorů! :-) http://www.litex.cz/sportovni-obleceni/leginy-dlouhe/

      Vymazat
    3. Hádám, že Litexu není potřeba na mých stránkách dělat reklamu ;). Přeci jen mi přijde zajímavější si tu grafiku navrhnout sama. Na Society6 má tu možnost každý.

      Vymazat
  8. Já se taky hlásím mezi potencionální kupce! Zrovna pokukuju po nových legínách a tyhle jsou krásné, plus ta guma v pase- dokonalost!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pojďme do toho! Napiš mi na jinochova@gmail.com. Objednám to hromadně. Díky!

      Vymazat
  9. Nejkrásnější, co sem kdy viděla..

    OdpovědětVymazat
  10. Ja som to vedela, že tie tvoje sýkorky majú veľký potenciál! Ale toto!!! Sú perfektnééééééé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oooo díky! Sýkorky budou ještě lézt všem ušima, jen co vytáhnu nové látky, které jsou objednané :D

      Vymazat
  11. Ty brdˇo ty jsou a já teda pochopila, že tvoje (vaše) autorské látky jsou jen bavlna. V plánu je i úplet?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, autorské látky, které se tisknou v Čechách jsou jen a pouze bavlna. Tohle je šité a tisklé za velkou louží.
      Úplet v nabídce nebude, protože tiskárna ji nenabízí k potisku.

      Vymazat
  12. Chci je taky!..... pokud možno i s tím hubeným břichem :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sim tě... když jsem udělala tu fotku, tak jsem povolila břicho a rozpadla se na prvočinitele... :D

      Vymazat
  13. Mám vyražený dech, jsi neskutečná:-O!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám tě přijet zachránit? Vyražený dech je nebezpečná věc! :D
      Díky ;)

      Vymazat
  14. Tak to ráda slyším, že něco ze Society 6 je kvalitní. Já se po zkušenosti s polštářem bojím znova objednat./

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri, si nemysli, já se taky bála. Ale jsou fakt boží!

      Vymazat
  15. Tak to je naprosto luxusní záležitost!!! Ty jsi prostě neuvěřitelná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš a já mám pořád pocit, že furt jedu jenom na půl plynu. :)
      Děkuju!

      Vymazat
  16. Markét, ty legíny vypadaj luxusně! A jestli bude takováhle látka, tak to si ji teda rovnou, prosimpěkně, zamlouvám aspoň půlmetřík, než zas kvapem zmizí ;) A to břicho bych si k nim taky vzala ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude, akorát s tmavším pozadím :).

      Vymazat
    2. Já to tušila! Ta bude boží.

      Vymazat
  17. Jej,ty jsou nadherny!!!...Jen mit tak do nich ty nohy a boky,chjo :-/... Kazdopadne paradni napad a provedeni:)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že ty legíny jsou, ehm, doooost stahovací! :)
      A děkuju!

      Vymazat