středa 23. září 2015

Strašně jsem zvlčila

Nikdy by mě to ani ve snu nenapadlo (což se mi ale stává docela často), že by mne někdo, koho neznám a on nezná mě, požádal o návrh na tetování. Fíha!

Tetování je velmi osobní záležitost. Já mám třeba uplně neutrální tetování, které nic neznamená a je jen ozdobou, ale konkrétní obrázky, které vyjadřují nějakou symboliku, myšlení, vzpomínky, (doplňte si dalších tisíc fatálně znějících podstatných jmen), to je něco speciálního. A je to na celý život.

Když mne (elektronicky) oslovil uplně neznámý muž, že by ode mne chtěl vlka v pohybu ve stylu watercolor tattoo, měla jsem trochu divný pocit. Moc se mi do toho nechtělo. Příliš velká zodpovědnost. A taky to bylo trochu strašidelný. Ale pak ve mě samozřejmě zvítězilo moje výtvarné já (čti ego) a šla jsem do toho. Protože vlk. Kdo by neměl rád vlky!

Namalovala jsem vlků několik, aby bylo z čeho vybírat. Schválně, tipnete si, který to vyhrál?
Ten jeden je samozřejmě jen a jen svého nového majitele, ostatní jsou k mání jak v originálu, tak jako reprodukce.











Nemůžu si pomoct, ale tenhle mi připadá hrozně legrační. Má takový dost specifický výraz...




P.S. Jsem strašně zvědavá na výsledek a tak doufám, že nakonec dojde k šťastnému konci a jeden z těch tří tatérů z celé republiky, kteří umí takhle tetovat, odvede pěknou práci. Držím palce!

12 komentářů:

  1. A já jsem taky moc zvědavá na výsledek! Tipla bych si, že vyhrál vlk na fotce č.3. Doufám, že se šťastný majitel potom pochlubí finálním výsledkem, protože watercolor tattoo se mi líbí strašně moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tipuješ správně ;). A můj favorit je ten poslední. Ale toho si jenom pověsím na stěnu :).

      Vymazat
  2. Marki krasni jsou...super prace ;-) jses slavna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, díky! Slavná nejsem, ale potěšilo mě to vlastně docela hodně :).

      Vymazat
  3. Jsou nádherní, skvělá práce :) Já bych si tipla za vítěze toho co skáče.

    OdpovědětVymazat
  4. Wow! To byla výzva! A tys to parádně dala! A taky tipuju c. 3!

    OdpovědětVymazat
  5. U mě by vyhrál ten první. Hele,už můžu komentovat neanonymně :) Juch.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, a já myslela, že už jsi přidala nějaký blogový příspěvek... :)

      Vymazat
  6. Jednou to přijde. :) Ale teď rozhodně ne,protože škvrněti rostou zuby...to je ti zážitek... Uf.

    OdpovědětVymazat