úterý 29. září 2015

S čím se dá počítat

Tak jsem se zamyslela (au!) a řekla jsem si, že by bylo asi dobré alespoň zhruba nastínit, co a jak bude do Vánoc, neb nemálo zákazníků se mi rekrutovalo právě z řad čtenářů blogu.

S mojí funkčností můžete (vy, vánoční zákazníci) počítat do 15. prosince. Na tuty. Minulý rok v prosinci se ukázalo, že pošta dost nestíhá a některé balíčky šly i 10 dní (slovy: deset dní). Smutné, ale pravdivé. Myslím, že by bylo dobré počítat se stejným režimem i tento rok a připravit se na to. Objednávky by bylo velmi rozumné jasně definovat do konce prvního týdne v prosinci. Abychom měli nějaký zichr proti poštovní byrokracii/neschopnosti. (I když jsem si naprosto jistá, že ještě den před odletem budu jako každý rok uhánět na poštu. A udělám to samozřejmě ráda.)

V říjnu najedu na zimní náladu (i kdybych se u toho měla opalovat) a narobím nějaké vánoční cedulky a blahopřání. Přiznávám, že se na to jako každý rok těším. Je to hezké téma.

Kdybyste měl někdo čistě náááhodou na srdci přání v podobě zakázky na obrázek, prosím o prozrazení námětu do konce října. Klaním se a děkuji.

No, nebudu dělat Bardotku a strašně tajemnou, letos v zimě nebudeme daleko. Z praktických a pracovních důvodů budeme ve stejném časovém pásmu a v Evropě. Letos se totiž na zimu stěhujeme do jižního Španělska a poprvé v životě si kupujeme jednosměrnou letenku.

Samozřejmě jsem sondovala, zda by bylo možné kšeftovat s mým drobným tovarem i ze Španělska, ale když jsem zjistila výši poštovného do ČR, nápad mě přešel. Škoda. Byla by sranda běhat na španělskou poštu, jásavě zdravit už od dvěří "!Hola!" a tvářit se hrozně španělsky (což by mi samozřejmě neprošlo).

A protože nemám žádnou tématickou fotku, přikládám obrázek nových pohlednic. Jsou zatím k prodeji na Fleru a až se k tomu dokopu, dám je i všude jinde.

Jo, abych nezapomněla! Výrazně jsou zlevněné všechny plakáty, sešity, trička a balící papíry. Mrkněte buď na Fler nebo na ArtBe.

Přeju moc krásný týden a tak prostě.



4 komentáře:

  1. Španělsko s jednosměrnou letenkou? Ach to Ti neskrývaně závidím! Budu muset si víc přát :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm Španělsko! To bych si taky nechala líbit. Budu se těšit na příspěvky, snad budou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě budou. Letos to bude víc pracovní pobyt než dovolená, takže budeme mít v domě internet, Martin musí být online neustále a já se s tím svezu :).

      Vymazat