neděle 27. září 2015

Music Inspiration #76 - Suede

Já o nich vlastně skoro nic nevim. Shame on me. Ale je pravda, že jejich nejprofláklejší singly znám zpaměti, mám je v iTunes označené jako nejoblíbenější a jsou součástí mého "vražedného" výběru skladeb, které si pouštím, když sedám za volant.

Pravda, jejich sláva už je strašně dávno pryč, i když se dali znova dohromady, ale co teď hrají, to opravdu netuším. Tihle Britové byli ve své době právem hýčkanými hvězdami. Založili se v roce 1989 v Londýně a patří do šuplíčku britpop a nebo alternativ rock.

Jejich typicky britský look počátku devadesátých let je kouzelný.

Zdroj www.thesun.co.uk


Animal Nitrate (Suede, 1993)




Stay Together (single, 1994)

4 komentáře:

  1. Tak ty jsem milovala! Jejich první desku jsem si koupila na kazetě a všichni podobně smýšlející spolužáci si ji půjčili a nahráli :) Objevila jsem je díky MTV - britská hudba byla tehdy absolutní špičkou.
    Před dvěma lety jsem je viděla hrát naživo na festivalu v Trenčíně a zamáčkla jsem slzu dojetí - zazpívala jsem si, zaskákala a obdivovala pana Andersona, jak je ve svém věku stále vitální :) Jojo, oldies goldies

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počkat, počkat, Andersonovi bylo před dvěma lety pětačtyřicet, proč by neměl být vitální? :)))
      Já se spíš divim, že přežil ty tuny heroinu, co tenkrát bral :D.

      Vymazat
  2. No právě!
    Myslela jsem to tak, že mu to po tom všem pořád tak hopsá :) On totiž odskákal všechny rychlé skladby a že jich nebylo málo. A hlas má pořád jako zamlada.

    OdpovědětVymazat