sobota 19. září 2015

Music Inspiration #75 - Southpaw

Pražáci, co vypadali na pódiu báječně. Parta hodně dobrých hudebníků s charismatickým frontmanem Jiřím Burianem aka Gregory Finnem (můžete ho pravidelně slyšet jako moderátora na Rádiu 1) založili kapelu Southpaw v roce 1996 a na začátku nového milénia lámali dívčí srdce na silné melodie s tanečními rytmy.

Viděla jsem je a nemohla z jejich bílých košil spustit oči. Tak moc se mi líbí, když chlapi vypadaj dobře. Možná, že kdyby hráli dnes, měli by všichni plnovousy a ulízané vlasy vyfoukané dozadu, ale naštěstí to v jejich době nebylo v kurzu.

Zdroj www.palacakropolis.cz
Pages (Addiction, 2008)




Toi Toi Song (Boys Make Noise, 2004)


2 komentáře:

  1. Ooo, ty jsem zbožňovala! Několikrát jsem je viděla hrát naživo, na jednom maličkém koncertě jsem se osmělila a nechala si panem Burianem podepsat CD. Měla bych ho pohledat a po dlouhé době si ho pustit. Jo, to byla skvělá muzička. Škoda, že se tak brzy rozpadli.

    OdpovědětVymazat