pátek 18. září 2015

Legíny objednám!

Přiznávám, že mě překvapily včerejší reakce na legíny se sýkorkami. Příjemně!

Tak mám pro vás nabídku a to takovou, že udělám hromadnou objednávku a pokud se nás sejde dost (teď mám na seznamu 5 holek) můžu udělat objednávku rovnou a nečekat na poštovné zdarma, které mi čas od času stejně unikne, protože je jen jeden den v měsíci.

Jednoduchá kalkulace a fakta:

Nehodlám na tom nijak extra vydělávat (alespoň ne tentokrát, hi hi) cena legín je 35 dolarů = asi tak 875 Kč, plus 100 Kč za poštovné ze Států a po Čechách. To máme celkovou cenu včetně poštovného 975 Kč.

Nemám ráda rozepisování cen na blogu ani na Facebooku, tentokrát mi to přijde příhodné, abych to nemusela psát do každého emailu zvlášť. Proč to rozepisování nemám ráda? Připadá mi to neestetické. Fakt.

Čas na rozmyšlenou máte, samozřejmě. Dáme na to týden, to by mělo být akorát. Pro puntičkáře (ó, jak vám rozumím) to je do 25. 9.

Co se týče velikostí, tak mám s těmi jedněmi legínami takovou zkušenost, že je to M a já už je mám tak akorát, příště bych šla možná do L. Moje konfekční velikost kalhot je 40.

Kdo bude chtít legíny objednat a v říjnu se vytahovat sýkorkama, napište mi email na jinochova@gmail.com. Platbu budu muset chtít předem. Ale nebojte, víte kde mě najít.

Krásný víkend přeji!




Ještě materiál! 88 % polyester, 12 % spandex.

Jedna odpolední poznámka: hromadnou objednávku musím zrušit, neb jsem zapomněla, že při takovém objemu se z USA platí clo a dph. No, stane se. Ale až bude den bez poštovného, dám vědět a každý si ten svůj kousek může objednat sám. Jen tak to bude bez cla a dph. Omlouvám se za zmatky!

11 komentářů:

  1. ehm... že bych si jako udělala radost k svátku? Včera jsem si říkala, že legíny jako vůbec nepotřebuju - přeci... i když tak krásný... ale možná to přehodnotim ;) ještě, že je ten tejden na rozmyšlenou ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě, že má týden 7 dní :). Nicméně, stejně to ruším, neb jsem zapomněla na clo a dph u objednávek s vyšší hodnotou. Ale až nastane den bez poštovného dám vědět a každý, ať si ten svůj kousek objedná. Jiné řešení to ani nemá :).

      Vymazat
  2. Škoda, že moje velikost je 44 a tak bych v nich vypadala dost nepatřičně. :(

    OdpovědětVymazat
  3. Myygíny! Potřebuju. Nutně. :-)
    Zdraví a těší se přidružená objednávka z Vlašimi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Magič, díky! Dám vědět, až bude den bez poštovného.

      Vymazat
  4. Jéééé to je škoda. Už jsem chtěla psat CHCI a potom jsem si přečetla dovětek. Tak dej vědět, prosím, až bude to poštovný free, kde objednat. Děkuju!

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkně zdravím, teď jsem se dívala a mají dopravné zdarma! Ale mám dotaz - Vy jste neplatila DPH? Protože podle zákona se ze zboží nad 22 euro platí DPH... a to je 21% :-( Jak jste to vyřešila? Děkuju! Krásný den všem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, zasilka mi prisla bez jakehokoliv doplaceni, takze jsem to nijak neresila :).

      Vymazat
    2. A nechala jste si to poslat jako dárek? Tu možnost jsem tam viděla - pak není nikde udaná cena a snad by to tedy mělo přes celní správu projít...

      Vymazat
    3. Nenechala. Ale myslím, že od tohoto roku je posunutá hranice pro DPH na 30 dolarů, takže to možná neměli potřebu řešit.

      Vymazat