pátek 4. září 2015

Látka se sýkorkami

Tak a je to tady. A já mám radost, ale to je asi pochopitelný.

Představuji vám první kousek z mých autorských látek. (Ano, bude jich víc.)

Sýkorky, naše věrné společnice dlouhých zim. Náš ranní budíček, když se dožadují svého přídělu slunečnicových semínek, a pak stojí ve frontě na zábradlí a po jedné se slétají k misce, vezmou semínko a stranou ho vyzobávají. A ten bordel po nich!

A k sýkorkám puntík, protože puntík je věčný. A světlá pastelová barva, protože Myyna.

Fakta: potisk je český. Jde o 100% bavlnu, šíře 140 cm, gramáž 145. Po vyprání všechno v pořádku. Vyzkoušeno. Je ale samozřejmě nutné počítat s menší srážlivostí.

Prvních 5 metrů, které jsem měla na zkoušku, je pryč. Za to velké díky těm, kteří ve mně mají takovou důvěru. Další metry se budou objednávat příští týden. Cena je 450 Kč/m. Malonáklad je opravdu drahá legrace, ať už člověk tiskne reprodukce po jednom, dělá sešity nebo cokoliv dalšího. O výhodách originálních kousků, které nemá kdekdo se asi nemusím rozepisovat. Tak to prostě je. Jsem si vědoma toho, kolik stojí běžná metráž. Ta je ale produkovaná po stovkách a tisících metrech.

Já si zase na revanš můžu dovolit jiné vylomeniny. A zákazníkům udělat radost něčím navíc.









P.S. Neptejte se mě, prosím, na kontakt na firmu, kde jsem nechávala látku vyrábět. Hlídám si svojí práci.

17 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. :) A já i na ty, o kterých mám ještě jen mlhavé představy.

      Vymazat
  2. Ty jsi sikulka. Fandim ti ! Tesim se na dalsi kousky a ze taky neco ulovim....dle gramaze to je lehoucke..je to i prusvitne? Diky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Průsvitná bych řekla, že je silný výraz... Ale ano, jako klasická metráž se světlým podkladem není uplně krycí. Nakonec, ta gramáž 145 je stejná jako je běžně k dostání v galanteriích. Takže klasika. Však to znáš a studovala jsi to :).
      Děkuju za podporu! Moc si toho vážím!

      Vymazat
  3. ta je opravdu krásná!!! :) dřív mě nikdy ptáčci nebrali, ale ty tvoje se mi strašně líbí :) to mi teď připomnělo, že jsem darovala tvoje pexeso ptáčků a ovoce ze Střední Ameriky mé neteři a jedna maminka, co byla na oslavě hned za mnou nadšeně přiběhla, kde jsem to sehnala, že to je krásný! :) tak jsem jí pak musela poslat odkaz :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Georgie, tak to jsi moc hodná, že jsi dala paní na mne kontakt!
      Děkuju :)

      Vymazat
  4. Už se na ni strašně těším, ta se bude šít přímo vzletně :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem zvědavá, doufám, že pak pošleš fotku! :)

      Vymazat
  5. Gratuluju! Já věděla, že na látky jednou dojde. Těším se na další vzory, a určitě se připojím do klubu "šiju by Myyna" janina282

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, já ty látky chtěla dělat dlouho. Jen jsem potřebovala, aby to bylo udělaný kvalitně.
      Látky jsou užitečné, spousta lidí v Čechách šije. Mám z toho opravdu radost.
      Když se připojíš do klubu, budu mít radost o to větší! :)

      Vymazat
  6. JEMINKY, tá je absolútne nádherná....také dievčenské šatôčky...hmmm...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to jo. A těším se, že navrhnu něco pro synovce. Něco echt klučičího :).
      A děkuju!

      Vymazat
  7. Už se na ni strašně těším. Zatím si teda nejsem jistá, co z ní bude, ale až ji tu budu mít naživo, tak to určitě secvakne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaaaha! Tak už znám souvislosti :). Tak to jsem zvědavá co z ní bude! :)

      Vymazat