středa 9. září 2015

Červené šaty

Já vám to prostě musím ukázat. Takový jsem narcis. Ale neobdivuju ani tak sebe (no, možná trochu jo... ne, dělám si legraci... vlastně, možná asi ne... do blázince to mám kousek, asi tři zastávky autobusem), jako spíš ty šaty. Tak to je. A já si v nich připadala tak hezky.

To se totiž stalo tak, že mi Simona řekla, že by jedny svoje dlouhé šaty potřebovala vyfotit na někom s pasem a ne na krejčovské panně, která žádný pas nemá. A já byla zrovna v dost dobrém rozmaru (ano, bylo to v hospodě) a řekla jsem, že klidně posloužím, protože pas, potažmo boky, mám slušný a rozhodně nevypadám jako panna a už vůbec ne krejčovská.

Tak se stalo a dokonce mi byl přislíbený i klobouk, kdybych se jako moooc styděla.

Jako nestyděla jsem se.

Protože ty šaty jsou jednoduše úžasný.

Vidíte to zalíbení? Myslím, že jsem se v tu chvíli přenesla do dětských let.

Takže, pas bychom měli/y...

...bůček taky...

... záda mám taky.... takže všechno ok.

Může se jít na promenádu!


16 komentářů:

  1. Krásné fotky, šaty i modelka. Už se hlásí modelingové agentury? Ty jsi talent. :-) Marki, zpětně pochválím i látky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo, hlásí se mi agentura XXL a jeden domov důchodců :D.

      Vymazat
  2. Úplná dámička :). Sednou ti
    Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera! Už jsem šaty obdivovala na IG, moc Ti sluší! janina282

    OdpovědětVymazat
  4. Si v nich úúúplne boží, ako sa to u vás hovorí! Inak sa to povedať nedá:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, boží říkáme, ale bohovské je lepší! ;)

      Vymazat
  5. Krásné šaty a moc ti sluší, víc se mi líbí fotky bez klobouku ;)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi pro ně jako stvořená... a ta záda... nádhera.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera. A jak ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. Potřebovala bych se podruhé vdávat! (Ale za toho samýho chlapa :D)

      Vymazat
  9. Díky moc všem za komplimenty! Ty šaty jsou fakt boží :)

    OdpovědětVymazat
  10. Hmmmm, tak to je luxus.... Ty i ty překrásné šaty!!!!
    K.

    OdpovědětVymazat