pondělí 14. září 2015

Beauty Note: Podzimní počítání mrtvol

Tak už se to pomalu blíží! Období mrtvolného ksichtu, kdy je potřeba tu máznout něco tónovacího krému, tu přeprášit červená místa pudříkem, tu namalovat pár svěžích líček.

Já, jak se na ženu mého věku nesluší a nepatří, barvičky během požehnaných dnů letních bojkotuju. Blazeovaně se vystavuju bez nánosu čehokoliv. No, dobře, řasenku si dám. I když si omylem koupím třeba tmavě modrou místo černé.

Ale tohle období, říjnem počínaje a květnem konče, je prostě nekompromisní.

Svůj aktuální tónovací krém jsem si pořídila asi před čtyřmi lety. Tvářenku zhruba před devíti (!). Obojí se už trochu bojím používat. Trochu víc se toho bojím. Nejspíš to vyhodím, ale ne hned. Ještě tam něco je a tvářenka už je na dně sice "děravá", ale po stranách je jí ještě dost. Na dalších deset let nejspíš.

A ten krémík, kdyby se mu odlomila na vršku ta letitá krustička... třeba ho tím chránila před projitím (jak se sakra skloňuje slovo "prošlý"?)...

Tak dost.

Budu na sebe hodná. Buďme na sebe hodné! Zasloužíme si to. Protože pracujeme, milujeme, vaříme, uklízíme, vychováváme, rodíme, trpíme, bojujeme. (Prosí, trpí, sází.) (Mě napadlo.)

Mám pro vás pár ověřených kousků, které můžu bez uzardění doporučit. A když už se zardím, tak jen díky té tvářence. Slibuju.

Mám všechno od značky Guerlain jen díky tomu, že tak krásně voní po fialkách. A že když si ji plácnu na ctěný gezicht, nemám pocit, že jsem se proměnila v něco jiného. Takže stále Myyna. S láskou.




Meteorití kuličky (Météorites, perles de poudre) nejsou nezbytné, ale krásné. Ok, trochu (víc) marnivost. Ale když chcete rozjasnit a nevadí vám jemný třpyt, pak jsou meteority ty pravé. Kdybych nechávala kuličky se třpytkami jen na příležitostné večerní líčení do divadla, tak mi v koupelně zkamení a jednou je najdou archeologové hned vedle mojí protézy. Tak je používám na den. Když se chci blejsknout.


Kompaktní pudřík z legendární řady Terracotta (Terracotta, jolie teint, poudre bonne mine naturelle, odstín 00 clair, light blonde). Mrzí mne, že jsem prošvihla původní pudry z téhle řady, které byly luxusně lisované v krásných obrazcích. Bohužel, smolík, už se neprodávají. Udělala jsem dobře, že jsem si pořídila nejjemnější a nejsvětlejší odstín, protože ačkoliv nejsem klasická bledule (ale jen o stupeň vybarvenější smrtka), tak mi tenhle odstín sedí báječně. Viz. poslední (ne uplně nejdetailnější) foto. Výsuvný štětec si nemůžu vynachválit a je ze Sephory. Sice jeden z nejlevnějších, které měli, ale je výborný. Pudřík samotný je hodně jemný, nedělá nánosy, nezpůsobuje "mapy" na nose a matuje.

Meteorití kuličky lisované do pudru (Météorites compact, clair 2). Rozdíl mezi kulatými kuličkami a lisovanými kuličkami? Žádný! Kromě toho, že kuličky jsou levnější. Eh. (No, ale nevypadá báječně?) Tudíž platí vše, co jsem napsala ke kuličkám. Prozářit, rozjasnit, vonět!


Tvářenka Rose aux joues, 04 pink punk (jo, to mě pobavilo). Kromě toho obalu, který je nanejvíš reprezentativní (v případě, že si budete na luxusním záchodě, v luxusní restauraci před luxusními paničkami krášlit líčka, rozhodně zabodujete), tak je tahle double tvářenka, ačkoliv to tak nevypadá, velmi decentní a vykouzlí nenásilné panenské zardění. Nedoporučuji bledulím non plus ultra, tam to bude chtít nějaký světlejší odstíny, tipla bych si.

Vidíte něco? Nic? Tak to je naprosto v pořádku. To si právě kupujeme. A všichni si myslí, jak báječně, svěže, mladě, vyspale, cokolivchcete vypadáme. Cha! Naivové!

A příště si dáme ty tekuté věci. Myslím jako kosmetiku.

14 komentářů:

  1. Taky jsem si musela objednat novou řasenku, protože já přes léto nepoužívala ani tu (ostuda). Jen dobrý krém a šlo se. I když mě Guerlain strašně láká už dlouhou dobu, zatím jsem věrná Hauschka. Jejich řasenka, po které mě neštípou oči a transparentní pudr vonící po růžích mě zatím stačí. Respektuje i opálení, jen se člověk neleskne a taky vobí. Ale čítám od října budu musetzačít makeupovat. Hauschka make up není moc krycí, ale je úžasně krémový, nevysušuje a je lehký, takže v tom pojedu dál. No a možná si udělám radost a koupím si aspoň ty kuličky Guerlain, ty mě lákají :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělěj si radost a já doufám, že mě za tu reklamu kontaktuje obchodník od Guerlain a dá mi doživotní zásoby všeho :D.

      Vymazat
    2. no to by měl, s tvojí spotřebou by na tom Gurlain dost vydělal ;-D

      Vymazat
    3. Přesně, jednou za deset let si něco koupim... to se jim vyplatí! :D

      Vymazat
  2. jéžiš ty mě bavíš! tyhle tvoje příspěvky miluju, i když mě asi přivedou na mizinu... o meteoritech uvažuju už dlouho... tak jsi mě zase nakopla :-)

    ps. co myslíš, jsem klasická bledule nebo vybarvenější smrtka? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, prosím tě, ty jsi klasická bledule :D.
      Meteority krásně rozzáří, doporučuju! :)

      Vymazat
  3. Gezich mě po ránu pobavil..vlastně moment, on už je čas oběda..ajajajajaj..

    Tak krásné pondělí =)
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsi ale hrozně krásná ti povím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já nevim, však jsi mě viděla před rokem... tak asi víš, že to zas taková sláva neni.
      Ale děkuju ;)

      Vymazat
  5. "Malovátka" super, ale ta tvoje barva očí - odzbrojující!!!
    A to se kupuje kde, prosím:-)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupuju tak různě, když se mi něco zalíbí (třeba na letišti), tak se pak doma podívám na net a dám si to do vyhledávání v Heuréce, která dělá srovnání cen. A pak to koupím tam, kde to maj nejlevnější :).

      Vymazat
  6. Děkuji! Už jsem se potřebovala zasmát! Ty jsi mě zase pobavila. Lidka

    OdpovědětVymazat