pondělí 10. srpna 2015

Školní sešity

Už je mám doma měsíc a na blogu o nich nepadla zmínka, ačkoliv by si to zasloužily.... Asi vedro nebo co.

Pro nový školní rok jsem připravila sešity ve všech praktických variantách a barevně je rozlišila tak, jak si to pamatuju ze svých školních let:

červený s linkami
modrý bez linek
zelený čtverečkovaný

Řád musí být, ale taky trochu legrace. Osobně bych se do školy vracela jen velmi nerada, tedy co se praktických předmětů týče. Dílny na umprumce, ty bych si dala klidně znova od začátku. Tak aby škola nebyla tolik přísná a uchovaly se vzpomínky na léto a prázdniny co nejdéle, je potisk obalu veselý. Ovocný.

Stárá známá perokresba z Nicaraguy. (Připadá mi to jako celá věčnost, co jsme tam byli. Zpětně mi ta země připadá ještě exotičtější, než jsem ji vnímala přímo na místě.)

Kdybyste svoje dítka chtěli (nebo sebe) vybavit těmihle kousky, pište mi na mail jinochova@gmail.com nebo jsou k dostání na Fleru, případně nově i na slovenské Sashe.sk, kvůli které jsem si zřídila Fio účet, takže platba je bez poplatků. Jsem zvědavá, jestli si mě tam vůbec někdo všimne, hi hi.

Pro pořádek dodávám, že velikost je A5 a počet stránek 80.






4 komentáře:

  1. Milá Markéto, sešity se mi líbí moc, asi Vám brzo napíšu a objednám :-) A přeji úspěšný start na slovenském poli :-)

    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, díky, jsem ráda, že se Vám sešity líbí! :)
      Se Sashe uvidíme, nepředpokládám, že se tam bude opakovat Flerový úspěch, ale třeba se pletu :). Hlavně nebýt netrpělivá! :)

      Vymazat
  2. Jsou krásné, mít dítě v patřičném věku, hned jich pár koupím. Ty,které jsem dnes zahlídla v obchodě, mě dost vyděsily svými obrázky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Sešity jsou nejen pro děti, já už školu dávno opustila, ale používám je i tak :). Nabídka v papírnictví je většinou ošklivá, to je pravda.

      Vymazat